امروزه در کشور ما کارخانجات زیادی وجود دارد که در زمینه تولید تریلی  فعالیت می‌ کنند. کارخانه تولید تریلی تراکتور در کرمان با استفاده از بهترین مواد اولیه و بهره گیری از افراد متخصص، این محصول را تولید کرده و به بازار عرضه می کند. این کارخانجات از وظیفه سنگینی که بر دوش آنها است، آگاهند و نهایت دقت را به کار می برند که محصول تولید شده، با کیفیتی بسیار عالی به بازار عرضه شود.

کارخانه تولید تریلی تراکتور در کرمان

مدل های پرفروش تریلی تراکتور

مدل های پرفروش تریلی تراکتور تریلی پشت تراکتوری یکی از ابزار مورد استفاده در کشاورزی است که به دلیل کاربرد های ویژه و فراوانی که دارند، از فروش خوبی برخوردار است. به طور کلی این تریلی در دو مدل ساخت کشور و وارداتی وجود دارد.

برای همه تراکتورها از یک نوع تریلی استفاده نمی ‌شود، زیرا؛ وزن تراکتور ها با هم تفاوت دارند و همه آن ها تحمل وزن یک تریلی را ندارند. بنابراین با توجه به تعداد چرخ آنها، تریلی های متفاوت ساخته می ‌شود که از مدل های پر فروش آن می ‌توان به تریلی دوچرخ، چهار چرخ،شش چرخ، دو محور و غیره اشاره کرد.

هرکدام از محصولات نام برده برای کاربردهای خاصی استفاده می شوند، توانایی باروری آنها با هم متفاوت است و حتی برخی از آنها تحمل چندین تن بار را دارند.
نوع مدل تریلی ها بر اساس چرخ، اندازه، سایز لاستیک، وزنی که دارند، در مدل طرح ‌های مختلفی تولید می گردد. این تریلی ها از استحکام بسیار بالایی برخوردارند و به دلیل ایمنی بالا، از حمل و نقل محصولات اطمینان لازم را به فرد می بخشد.

  • بیشتر بخوانید: پمپ

قیمت انواع تریلی تراکتور سال 99

قیمت انواع تریلی تراکتور سال 99 کارخانه تولید ادوات کشاورزی تریلی این محصول را بر اساس درخواست متقاضیان به سایر مراکز ارسال کرده و آن را در دسترس افراد قرار می‌دهد تا بتوانند به راحتی آن را خریداری کنند.
قیمت انواع تریلی تراکتور در سال ۹۹ با توجه به عوامل مختلفی همانند نوسانات ارز، نوع کیفیت تریلی، وزن حمل بار، مدل و طرح آن، کاربردی که دارد، نوع خرید عمده یا به صورت تکی و روش خرید مستقیم و غیرمستقیم، تعیین می گردد.

قیمت این محصول بسیار ارزان‌تر و مناسب تر از قیمت بازار است و اگر قطعاً به صورت عمده خریداری شود قیمت آن کاهش پیدا خواهد کرد.
قیمت تریلی تراکتور بیل دار بر اساس ظرفیت و آلیاژ به کار رفته، ضمانت نامه و شرکت تولید کننده ای که دارد، نیز متفاوت می باشد. این مرکز تمامی محصولات خود را با قیمت های متنوع به مشتریان خود عرضه می کند تا هر فرد با توجه به بودجه خود و یا نوع کارایی مورد نیاز بتواند این محصول را تهیه کند و آن را به کار گیرد.

  • بیشتر بخوانید: انواع آهن آلات

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید