بیل جلو تراکتور در واقع یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین ادوات متصل شونده به تراکتور و ماشین الات یا بکهو لودر می باشد. این دستگاه کارایی مهم و بسیار زیادی در صنایع کشاورزی، دامپروری و راهسازی دارد. همانطور که می دانید یک تراکتور به خودی خود کاربرد زیادی ندارد و نمی توان بعضی از کار ها را با ان انجام داد و برای استفاده از آن باید متعلقات و دستگاه های دیگری به آن متصل گردد. در ادامه درمورد کارخانه تولید بیل جلو تراکتور بیشتر صحبت خواهیم کرد. کارخانه تولید بیل جلو تراکتور با بهترین کیفیت موجود

بهترین کارخانه تولید بیل تراکتوری در مشهد

بهترین کارخانه تولید بیل تراکتوری در مشهد بکهو لودر ها معمولا بین ۶۰ تا ۱۵۰ اسب بخار قدرت دارند. بیل تراکتوری دارای انواع مختلفی هستند، بیل تراکتوری دارای انواع دنده اتوماتیک و دستی می باشند. هین بیل ها دارای پمپ هیدرولیکی قوی می باشند که با روغن کار میکند. فشار روغن باعث بالا و پایین رفتن بیل می شود. سیستم هیدرولیکی قوی آن از یک یا دو پمپ تشکیل شده‌است. در سیستم یک پمپ هیدرولیک، شدت جریان روغن حدود ۱۷۰ لیتر بر دقیقه تولید می‌شود. این پمپ هیدرولیک نصب شده روی تراکتور ها می‌تواند فشار معادل ۲۵۰ بار برای بیل تراکتوری و حدود ۲۵۰ بار برای لودر فراهم سازد. کارخانه های زیادی در ایران‌ وجود دارند که این وسیله مورد نیاز دی صنعت را می سازند. این کارخانه ها اول تراکتور را تولید و سپس این بیل ها را یا در جلو یا در مشت تراکتور نصب می کنند. تراکتوری که این بیل ها به ان متصل می شوند متفاوت و باهم‌فرق دارند. این تراکتور ها بسته به موارد استفاده و کاربرد ان ها می تواند ۴ سیلندر یا ۶ سیلندر باشند. یکی از شهر های ایران که این محصول و در ان ساخته می شود قم می باشد. شرکت ما بهترین تولید کننده بیل تراکتوری مشهد می باشد. قیمت و کیفیت این محصولات بی نظیر هستند.

خرید بیل پشتی تراکتور مستقیم از کارخانه تولید

خرید بیل پشتی تراکتور مستقیم از کارخانه تولید بیل ها از ابزار و ادوات مهم و کاربردی وسایل نقلیه مثل تراکتور هستند. این بیل ها هم در جلو و هم در پشت تراکتور نصب می شوند. بیل پشتی تراکتور کارایی بیشتری نسبت به بیل جلویی تراکتور دارد. جنس این بیل ها از فولاد می باشد. فولاد پس از خریداری به کارخانه های تولید کننده این محصول برده می شوند و طی فرایندی این فولادها به شکل بیل در می آیند و مورد استفاده قرار می گیرند. این بیل ها به وسیله یک جک هیدرولیک قوی بالا و پایین می شوند. بیل ها هم می تواند در کارخانه به صورت جدا به فروش رسند و هم‌به خود تراکتور وصل می شوند و به عنوان بیل تراکتوری به فروش می رسند. این محصول هم در ایران و هم در خارج کشور مورد استفاده قرار می گیرند. شما برای خرید این محصول هم می توانید به صورت اینترنتی و هم به صورت مستقیم از کارخانه این بیل پشتی را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید