تریلی پشت تراکتور دو چرخ از وسایل مهمی است که در کشاورزی به سبب استفاده های گسترده ای که دارد، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؛ این وسایل دارای مزایای بسیاری می باشند و خرید آنها بسیار انجام می گردد. پخش کننده تریلی پشت تراکتور دو چرخ مدل های متفاوتی از این وسیله را به فروش می رساند که امکان سفارش آنها به طور اینترنتی در سراسر کشور وجود دارد.

پخش کننده تریلی پشت تراکتور دو چرخ

انواع مختلف تریلی پشت تراکتور دو چرخ

انواع مختلف تریلی پشت تراکتور دو چرخ همانطور که در جریان می باشید در کشاورزی نیز از تریلی تراکتور کوچک و وسایل کمکی مخصوص مانند تراکتور، تریلی و… استفاده می گردد که در میان آنها عنوان بحث ما به انواع تریلی پشت تراکتور مربوط می گردد که وسایلی اتاق مانند با سقف باز می باشند که دو چرخ در قسمت عقب دارند و قسمت جلوی آنها قابل اتصال به تراکتور می باشد و از قابلیت های خوبی که دارند، این است که حجم مناسبی از محصول را در خود جای می دهند و امکان جک دادن آنها در هنگام تخلیه نیز وجود دارد.

در حالت کلی تریلی ها به دو صورت دو چرخ و چهار چرخ تولید می شوند که نوع اول نسبت به نوع دوم دارای برتری هایی می باشند و در حال حاضر بیشتر استفاده ها از آنها صورت می پذیرد که این نوع نیز با تنوع بالا تولید می شوند که تفاوت اصلی آنها در ظرفیت هایی است که برای آنها در نظر گرفته می شود؛ به طور مثال تریلی های

  • 3/5 تن
  • 4 تن
  • 4/5 تن
  • 5 تن
  • 6 تن
  • 7 تن
  • 8 تن

و… گونه هایی از آنها هستند که هر چه ظرفیت آنها بیشتر باشد، اتاقک آنها نیز کشیده تر می باشد و عمق مناسب تری دارد؛ بنابراین نه فقط در کشاورزی بلکه برای حمل و جابجایی هر گونه متریال مانند خاک، ماسه، و… نیز کارایی دارند.

برای ساخت همه ی تریلی کفی استریک از آلیاژ های با کیفیت استفاده می گردد و لایه بیرونی آنها با استفاده از رنگ های متنوع و مخصوص ضد رطوبت و خش پوشش داده می شود.

بازار فروش تریلی پشت تراکتور دو چرخ

بازار فروش تریلی پشت تراکتور دو چرخ بازار فروش تریلی های پشت تراکتور دو چرخ که در بالا به آنها اشاره شد، همواره داغ می باشد؛ زیرا این وسایل در بسیاری از مواقع بهترین گزینه برای حمل متریال های مختلف می باشند و استفاده های زیادی دارند؛ بنابراین در کارخانجات سازنده مربوطه، هر ساله تعداد بیشماری از آنها تولید می گردد که پخش آنها به طور کلی انجام می شود و امکان خرید آنها در هر مکانی از کشور وجود دارد.

از نظر قیمتی نیز باید بدانید که این وسایل قیمت هایی مناسب دارند که بر اساس هزینه های صرف شده برای ساخت آنها، ارقامی متفاوت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید