تریلی پشت تراکتور نوعی وسیله مهم در صنعت کشاورزی می باشد و یک وسیله ضروری است که بیشتر مورد استفاده کشاورزان است کارخانه و شرکت های تولیدی انواع آن را با کیفیت بالا تولید می کنند تریلی پشت تراکتوری جدید در طرح، رنگ های مختلف وجود دارند. پخش عمده تریلی پشت تراکتوری جدید در بازار

بهترین تریلی پشت تراکتوری در کدام شهر تولید می شود

بهترین تریلی پشت تراکتوری در کدام شهر تولید می شود تریلی های پشت تراکتور در تعداد چرخ، جک، سیلندر، نوع ساخت آن ها با هم با فرق دارند و وزن آن ها با هم فرق دارد و برای اندازه گیری وزن آن از تن استفاده می کنند و چیزی که مهم است تعداد تن آن ها می باشد و متناسب با شغل های مختلف مورد استفاده مردم قرار می گیرند. بسیاری از این تریلی ها به حمل و جابجایی بار به وزن 5تن، 2تن،و حتی بیشتر می توان از آن استفاده کرد و تعداد لاستیک های آن ها باهم فرق دارند و به اندازه و شکل تریلی بستگی دارد و هرچقدر تریلی بزرگ تر باشد تعداد لاستیک های آن زیاد است کشور ما یکی از معتبر ترین شرکت فروش تریلی تراکتور می باشد و نوعی از محبوب ترین و مرغوبترین آن ها در بازار به فروش می‌رسد و خریداران زیادی دارد کشاورزی تبریز بیشتر از این نوع تریلی ها استفاده می کنند و خیلی از لحاظ جنس مواد اولیه عالی هستند و از بهترین نوع آهن استفاده شده است.

قیمت خرید تریلی پشت تراکتوری جدید صادراتی

قیمت خرید تریلی پشت تراکتوری جدید صادراتی قیمت تریلی پشت تراکتور جدید جنس، اندازه، کیفیت، خیلی مرغوب است و قابلیت آن برای حمل و نقل خیلی مفید است و در مدل، طرح، های مختلف هستند و می توان وزن های سنگین را جابجا کنند و در کارها کشاورزی بیشتر از آن استفاده می شود و دارای قابلیت های زیادی هستند. قیمت تریلی صادراتی خیلی گران است چون هزینه های مالیات از آن کم می شود این تریلی ها را در سایز های مختلفی تولید می کنند و در اندازه های کوچک، بزرگ، آن را تولید می کنند و به کشورهای دیگر صادر می کنند و از این طریق درآمدی را کسب کرد و به اقتصاد کشور کمک می کند و برای افرادی زیادی اشتغال زایی شده است انواع تریلی پشت تراکتوری را می توان از طریق سایت های اینترنتی سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت در هزینه‌های اضافی جلوگیری کرد دست دلالان و واسطه گرها را حذف کرد یک خرید بی واسطه را انجام داد تریلی پشت تراکتور در سایز کوچک نیز وجود دارد که می توان در زمین های کشاورزی کوچک برای جابجایی محصولات باغی از آن ها استفاده کرد و خیلی کاربرد دارند و امروزه با پیشرفت تکنولوژی بهترین نوع این کالا ها را تولید کرده اند.

2 پاسخ

  1. سلام عزیزان
    خدا قوت. اگر نیاز به تعمیرات داشتیم و تریلی آسیب ببیند خودتون تعمیرات دارین؟

    1. سلام رضایی عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید