تریلی پشت تراکتور ساده انواع مختلفی دارد. هر یک از آن ها در زمینه های خاصی به کار برده می شوند. مرکز ساخت تریلی پشت تراکتور ساده برای این که این نوع محصولات را به کار برید، باید ابتدا ویژگی های هر یک از آن ها را بدانید، و با آن ها آشنایی بیش تری داشته باشید. در ادامه به یکی از مهم ترین فاکتور های این تریلی ها می پردازیم. ظرفیت تریلی ها بسیار اهمیت دارد.

مرکز ساخت تریلی پشت تراکتور ساده

ظرفیت تریلی پشت تراکتور ساده

ظرفیت تریلی پشت تراکتور ساده ظرفیت تریلی پشت تراکتور ساده یکی از مهم ترین عواملی است که باید در حین خرید به آن دقت و توجه داشته باشید. چرا که شما بیش از هر قابلیت دیگری، به جا و اتاقک این تریلی ها برای حمل و نقل نیاز خواهید داشت. اگر دامپروری دارید، از این نوع تریلی ها برای حمل و نقل علوفه و مواد غذایی مخصوص به دام استفاده می کنند.

افزون بر این این تریلی های با کیفیت و ماشین سنگین، استحکام و قدرت بسیار زیادی دارند. از آن جا که در فارم ها اغلب زمین ها نا هموار هستند، به همین سبب چرخ ها و لاستیک های این نوع تراکتور ها، همیشه در معرض آسیب هستند.

جنس و کیفیت آن ها بسیار اهمیت خواهد داشت. ظرفیت این تریلی ها اغلب بین 2 تا 4 تن خواهد بود. انواع مختلفی از آن ها نیز در بازار های پخش و فروش موجود می باشد. برخی از آن ها مخصوص باغ ها و گلخانه ها می باشند. برخی از آن ها 4 چرخه بوده و برخی دیگر دو چرخه و برخی از انواع و مدل های آن ها 6 چرخ و سنگین وزن هستند.

خرید انواع تریلی پشت تراکتور ساده

خرید انواع تریلی پشت تراکتور ساده نمونه هایی از آن ها هیدرولیک و 20 تنی می باشند. برخی از آن ها مجهز به ترمز می باشند. خرید انواع تریلی پشت تراکتور ساده زراعت را برای شما ساده تر می کند. ساخت تریلی تراکتور در ایران در کارخانه های تولیدی بسیار پیشرفته ای انجام می شود.

خرید تریلی تراکتور برای معادن بسیاری نیز به کار برده می شود. نحوه ی نصب آن ها بسیار ساده است و می توان آن ها را به ساده ترین روش ها، به تراکتور خود متصل کنید. این نوع پشت تراکتور های تریلی، در مدل های مکعبی تولید می گردند.

برای این که آن ها اغلب در خارج از محیط و در مکان های سرباز نگهداری می شوند، جنس بدنه ی آن ها باید مرغوب باشد تا در برابر رطوبت و عوامل محیطی مقاومت داشته باشند. به همین سبب کیفیت آهن آلات به کار برده شده در ساخت آن ها مانند محصولات مهمی که پمپ آب جتی 2 اسب یکی از مهم ترین رکن هایی است که در حین خرید باید به آن توجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید