تریلی تراکتور دو محور از تجهیزات صنعتی پر کاربرد بوده که در صنعت کشاورزی و برای باربری بیشترین استفاده را دارد. این وسیله از قطعاتی سخت و محکم تشکیل شده که می تواند فشار وارده در حمل بار را به خوبی تحمل کند. در این مرکز خرید تریلی تراکتور دارای مدل های مختلف بوده و شما می توانید بر حسب نیاز و مصرف خود به راحتی خرید را انجام دهید. خرید به صورت تکی و عمده ای و با نرخ هایی متفاوت صورت می گیرد. مراکز خرید تریلی تراکتور دو محور

مشخصات انواع تریلی تراکتور دو محور

مشخصات انواع تریلی تراکتور دو محور تریلی تراکتور دو محور دارای مشخصات بارزی بوده و در مدل های مختلف ساخته می شود که هر کدام کارایی و امکانات مختص به خود را دارند. در زیر به این مشخصه ها اشاره می کتین:
  • بدنه این دستگاه فلزی و ضد زنگ بوده به همین دلیل دچار خم شدگی و شکستگی و همچنین در مجاورت آب و مواد شیمیایی دچار پوسیدگی و افت کیفیت نمی شود.
  • این ادوات دارای چرخ هایی بزرگ و محکم هستند که می تواند بار زیادی را به راحتی جابجا کند بدون اینکه دور ریزی داشته باشد.
  • از دیگر مشخصات می توان به دیواره های بلند این تریلی باری اشاره کرد که بار به راحتی داخل آن قرار گرفته و بسته می شود.
  • سرعت و قدرت را همزمان دارد و می تواند در کمترین زمان به راحتی عمل حمل و نقل در محیط های کوهستانی را هم انجام دهد.
  • مدل های دو محور از دو چرخ اضافی تشکیل شده و میزان گنجایش متفاوتی هم دارند.
  • سوخت آنها گازوئیل بوده و به همین دلیل سرعت بالایی دارند.

شرکت تریلی تراکتور دو محور

شرکت تریلی تراکتور دو محور در این شرکت تریلی تراکتور دو محور با مدل و سایزهای مختلف به فروش می رسد و مصرف کنندگان می توانند بر حسب نیاز و بودجه ای که دارند به راحتی خرید را انجام دهند.‌ میزان تولید در لین شرکت بالا بوده و برای اینکه بتواند به حلب رضایت مشتری کمک کند ادواتی بروز با کارایی عالی را روانه بازار می کند که همین موضوع باعث محبوبیت او نیز می شود. فروش به صورت تکی و همچنین تعداد بالا صورت می گیرد که هر کدام نرخ مختص به خود را دارند. صنایعی که خرید را به صورت عمده انجام می دهند شامل تخفیفات و مزایای بیشتری می شوند. این شرکت برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی کرده است تا شرایط خرید آسان تر و کم هزینه تر شود. در این صورت مشتری می تواند با دیدن محصولات مختلف در سایت و همچنین نحوه کار با آنها به راحتی خرید را انجام دهد و به سود بیشتر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید