بیل مکانیکی ولوو 210 را می توانید با قیمت روز خریداری کنید. قیمت انواع بیل مکانیکی بر اساس نوع و کاربرد آن تعیین می شود. در ماه های اخیر قیمت بیل مکانیکی لودری با افزایش چشمگیری روبه رو شده است. بیل مکانیکی از جمله تجهیزاتی است که بر روی ماشین های سنگین راهسازی و عمرانی نصب شده و کاربردهای فراوانی دارد. خرید و استفاده از بیل های مکانیکی سابقه طولانی دارد. پرفروشترین انواع این محصول، از نوع دیزلی است.

قیمت روز بیل مکانیکی لودری در تهران

معرفی بیل مکانیکی لودری

معرفی بیل مکانیکی لودری

بیل مکانیکی کوماتسو 300 لودری انواع گوناگونی دارد. در حفاری های ساده تا حفر کانال های عمیق و خاک برداری و حتی حمل اجسام سنگین از آن استفاده می شود. این نوع تجهیزات را به دو دسته تقسیم بندی می کنند. دسته اول بیل مکانیکی هایی هستند که دارای چرخ زنجیری و دسته دوم دارای چرخ های لاستیکی هستند. هر یک را در مکان های مختلفی می توان مورد استفاده قرار داد. به طور مقال بیل های چرخ زنجیری برای مناطق کوهستانی و بیل های چرخ پلاستیکی برای مناطق شهری مناسبند.

بیل مکانیکی لودری دقت بالایی در گودبرداری های ساختمانی دارد. از این رو در شهرهایی که پروژه های عظیم در حال ساخت و ساز است، بیشترین استفاده را دارد. بیل های لودری دارای چرخ های پلاستیکی بوده و مصرف گسترده تری دارند. رد چرخ این نوع بیلها، آسیب کمتری به خیابانها می زند و از این رو برای پروژه های عمرانی شهری، بیشتر از آن استفاده می شود.

بیل بکهو و مکانیکی لودری که دارای چرخ های زنجیری است در مناطق صعب‌العبور که پروژه های بزرگ حفر تونل، حفر تراشه و سوراخ های بزرگ در حال انجام است، استفاده می شود. به دلیل اصطکاک بیشتری که با زمین دارد، رد چرخ های آن کاملا بر روی زمین می ماند.

فروش انواع بیل مکانیکی لودری

فروش انواع بیل مکانیکی لودری

انواع بیل لودر مکانیکی به صورت ویژه به فروش می رسد. فروش از طریق سایت ما با بهترین قیمت انجام می شود. علاوه بر فروش این تجهیزات، انواع لوازم جانبی آن نیز با قیمت روز به مشتریان فروخته می شود. می توانید بر اساس نوع کاری که قرار است انجام دهید، نوع بیل تراکتور لودری را از داخل سایت انتخاب و آن را سفارش دهید. قیمت انواع بیل مکانیکی بر اساس قدرت موتور، سیستم هیدرولیک، میزان بارگیری و نوع چرخها تعیین می شود.

فروش به صورت غیرحضوری رضایت حداکثری مشتریانی را به دنبال داشته است که به علت بعد مسافت یا موارد دیگر امکان مراجعه حضوری جهت خرید برایشان فراهم نیست. همه محصولات عرضه شده در سایت ما دارای ضمانت فروش بوده و خریدار می تواند با اطمینان کافی نوع بیل را انتخاب و ثبت سفارش را انجام دهد.

2 پاسخ

  1. سلام
    بسیار خوب طراحی کردند وخیلی
    خوب ساختند مخصوصا کابین
    راننده خیلی الی
    من میخوام یک تراکتور بیل
    دار وبکهو دار بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید