بیل مکانیکی هیتاچی 350 همان فرانت لودر است و یکی پرمصرف ترین ادواتی است که به تراکتور متصل می شود. این وسیله پر کاربرد بیشتر در کارهای کشاورزی و راهسازی کاربرد دارد و استفاده می شود. لازم به ذکر است که قیمت بیل تراکتور رومانی درجه یک معمولا بر اساس مرغوبیت و کیفیت کالا، نوع مدل، مواد استفاده شده برای ساختن آن، نوع رنگ آمیزی این محصول و کاربرد های آن تعیین می شود.

قیمت خرید بیل تراکتور رومانی درجه یک

خصوصیات بیل تراکتور دست دوم درجه یک

خصوصیات بیل تراکتور دست دوم درجه یکبیل مکانیکی اطلس 1602 یکی از متعلقات و لوازم متصل شونده به تراکتور می باشد. که حتی به صورت دست دوم نیز خرید و فروش می شود. این وسیله بسیار کاربردی است و نقش مهمی در پیشبرد کارهای ساختمانی، کشاورزی و راهسازی دارد. همچنین بیل تراکتور وظیفه از بین بردن موانع راهسازی و کشاورزی، جابجایی نخاله های ساختمانی و طراحی زمین کشاورزی … را بر عهده دارد.

بنابراین خریداران در تهیه این محصول پرمصرف و کاربردی باید دقت کافی داشته باشند و هنگام مراجعه به تراکتور فروشی به خوبی با ویژگی های بیل تراکتور دست دوم درجه یک آشنا باشند تا بتوانند یک بیل تراکتور دست دوم اصل را خریداری کنند. ما در ادامه مطلب به بیان اجمالی ویژگی های یک بیل تراکتور مرغوب می پردازیم.

مهم ترین ویژگی یک بیل تراکتور مرغوب این است که در تولید آن از مواد اولیه درجه یک استفاده شود. چنین محصولی عمری طولانی خواهد داشت و در برابر ضربه و فشارهای مکانیکی مقاوم خواهد بود. بیل مکانیکی درجه یک از آهن درجه یک تولید می شود و مقاومت آن به حدی بالا است که حتی در مقابل سنگ های بزرگ نیز استحکام خود را از دست نمی دهد و کارایی دارد.

همچنین ناخن های بیل تراکتور که در خاک فرو می رود، باید از فولاد ضد سایش ساخته شود، تا زود نشکند و ساییده نشود. همچنین بیل تراکتور باید با رنگ اپوکسی درجه یک رنگ شده باشد تا در برابر عوامل محیطی و جوی مقاومت خوبی داشته باشد و نیز بتواند بر روی انواع تراکتورها از جمله: تراکتور رومانی، فرگوسن و تراکتور 299 نصب شود.

صادرات بیل تراکتور رومانی به کشورهای همسایه

صادرات بیل تراکتور رومانی به کشورهای همسایه بیل تراکتور رومانی توسط برخی از کارخانه های معتبر ایرانی تولید می شود. کالای تولید شده این کارخانه ها بسیار مرغوب و با کیفیت است و قابلیت صادرات دارد. به دلیل ویژگی های بیل تراکتور ایرانی مانند: استحکام بالا، استفاده از رنگ های درجه یک برای کالای تولیدی و همچنین ساخت بیل تراکتور با فلزات محکم و مقاوم و … محصول تولیدی این کارخانه ها، طرفداران فراوانی در کشورهای همسایه دارد و به این کشورها صادر می شود. و درآمد ارزی خوبی برای کشورمان به ارمغان آورده است.

شما می توانید جهت مشاهده انواع بیل تراکتور رومانی عرضه شده توسط این مجموعه صادراتی و سفارش کالا، به آدرس های مندرج در همین سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید