تراکتور های فرگوسن از جمله برترین ماشین آلات کشاورزی می باشد که به خاطر کیفیت ممتاز و عملکرد فوق العاده ای که دارد، به صورت شایسته در بخش های متنوع کشاورزی مورد بهره برداری قرار می گیرد. تیغه جلو این وسیله راندمان بی نظیری داشته و عملکرد ساده ای برای اپراتور به وجود می آورد. قیمت تیغه جلو تراکتور فرگوسن، تریلی تراکتوری بر اساس نوع متریال بکارگیری شده، ویژگی های فردی و سایزی که دارد، تعیین می شود.

  • بیشتر بخوانید: شیرآلات صنعتی

قیمت تیغه جلو تراکتور فرگوسن

نحوه کار تیغه جلو تراکتور فرگوسن

نحوه کار تیغه جلو تراکتور فرگوسن تیغه جلو تراکتور فرگوسن، به صورت هیدرو لیکی می باشد. در حقیقت، کنترل آن توسط کلید های تعبیه شده بر روی دستگاه، قابل اجرا می باشد. توانایی گردش 180 درجه در جهت چپ و راست و هم چنین چرخش 60 درجه به بالا و پایین را دارد.

در نتیجه کشاورز می تواند به آسانی عملیات های مورد نظر خود را در زمین به کمک این ابزار صنعتی فوق العاده به انجام برساند. قدرت بالایی که تراکتور  فرگوسن دارند، منجر می شود تا فعالیت مورد نظر در بالاترین راندمان خود به انجام برسد.

در صورت بروز هر گونه مشکل، تعمیر و نگهداری ساده ای داشته و دردسری به همراه نخواهد داشت. تیغه ها ساخته شده از آلیاژ های مقاوم هستند. بنابراین در برابر ضربه های وارد شده به خوبی ایستادگی نموده و دچار هیچ گونه آسیبی نخواهد شد.

گزینه ایده آلی برای صاف سازی زمین کشاورزی بوده تا بتوان محصولات مورد نظر را در عالی ترین شیوه ممکن کشت نمود. استفاده از این وسیله، مخاطب را از پرداخت هزینه های اضافی برای کارگر، آسوده خواهد ساخت.

  • بیشتر بخوانید: رادیاتور صنعتی

خرید انواع تیغه جلو تراکتور

خرید انواع تیغه جلو تراکتور انواع تیغه تراکتور و بیل تراکتور، ساخته شده از بهترین آلیاژ ها مانند آلومینیوم و چدن می باشد. به منظور اینکه در اثر بارش باران های فصلی، تابش پرتو های خورشیدی و یخبندان های زمستانه دچار زنگ زدگی نشود، روکش های گالوانیزه نیز، بر روی کالا اعمال خواهد شد.

کیفیت بالای محصول، سبب می شود تا در اثر بازه های زمانی طولانی مدت، همواره کیفیت ماندگار خود را حفظ نموده و هیچ گونه تغییری از خود به نمایش نگذارد. نصب و جداسازی بسیار آسانی داشته تا اپراتور به آسانی، بتواند به انجام فعالیت های مورد نظر کشاورزی خود بپردازد.

شما سروران ارجمند با خرید تیغه تراکتور جلو از این شرکت، می توانید خیال خود را از بابت دریافت کالایی استاندارد و ایمن آسوده نموده و به صورت شایسته از مزایای بی شماری که دارد، نهایت بهره مندی لازم را به عمل آورید. این کالا دارای گارانتی 5 ساله می باشد.

فروش انواع تیغه تراکتور، به روش های اینترنتی و تلفنی انجام می شود تا تمام افراد به ساده ترین شیوه ممکن، توانایی دسترسی به این کالای راهبردی را داشته باشند.

  • بیشتر بخوانید: دستگاه های صنعتی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید