تریلی دو چرخ تراکتور یکی از ملزومات تراکتور ها است که به ماشین تراکتور امکان حمل بار را می‌ دهد. قیمت تریلی دو چرخ تراکتور بر حسب نوع کاربری، میزان ظرفیت و نوع آلیاژی که در ساخت آن استفاده می شود، بستگی دارد که می‌ توان گفت تریلی های دو چرخ تراکتور با توجه به تنوع بالایی که دارند، با قیمت‌ های مختلفی در بازار عرضه می‌ شوند. قیمت تریلی دو چرخ تراکتور به صورت عمده نسبت به تریلی هایی که به صورت تکی و به دست واسطه ها به فروش می رسند، مناسب تر و پایین تر است.

قیمت تریلی دو چرخ تراکتور به صورت عمده

منظور از تریلی دو چرخ تراکتور چیست؟

منظور از تریلی دو چرخ تراکتور چیست؟ تریلی های تراکتور یکی از مهم‌ ترین ابزار های کاربردی در کشاورزی و باغ داری هستند که به دلیل نقش پر رنگ شان در این حوزه فروش بی نظیری دارند. تریلی های تراکتور از لحاظ تعداد چرخ در انواع مختلفی تولید می شوند که هر یک از انواع آن ها با توجه به تعداد چرخ هایشان می توانند وزن مشخصی را تحمل کنند.

به طور کلی انواع تریلی های تراکتور و تراکتور بیل دار شامل تریلی های دو چرخ ،چهار چرخ، دو محور، شش چرخ و غیره می باشند که هر کدام از آن ها کاربرد های خاصی دارند و قادر هستند چندین تن بار را تحمل کنند.

اما ساده ترین و رایج ترین نوع تریلی های تراکتور، تریلی های دو چرخ هستند که غالباً در کشاورزی کاربرد های زیادی دارند و پر فروش و پر طرفدار هستند. این تریلی ها می توانند انواع بار را جابجا کنند. به طور مثال می توان با استفاده از آن ها مقدار زیادی خاک، چوب و علوفه را در زمین های کشاورزی حمل کرد.

تریلی های دو چرخ در پشت تراکتور ها نصب می شوند و حداقل تحمل وزنی که برای آن ها در نظر گرفته شده است، دو تن است. نمونه‌ های دو چرخ تریلی ها می توانند چهار تن بار را جا به جا کنند. تریلی های دو چرخ تراکتوری که جدیداً توسط تولید کنندگان به بازار ارائه می‌ شوند، در ساختشان از استاندارد های مطلوبی استفاده شده است که بیشترین بازدهی و کارایی را دارند.

توزیع تریلی دو چرخ تراکتور

توزیع تریلی دو چرخ تراکتور تریلی دو چرخ تراکتور که یکی از مهم ترین تجهیزات کشاورزی در کشور ما است، توسط کارخانه های بسیاری با دقت بالا و با استاندارد مطلوب تولید می‌ شود و از قطعات اصل و با کیفیتی برای تولید این محصول بهره گرفته می شود.

با بالا رفتن کیفیت تریلی دو چرخ تراکتور و ماشین سنگین تقاضا برای خرید آن به طور روز افزون زیاد می شود. در نتیجه توزیع تریلی دو چرخ تراکتور امروزه در حجم انبوه در سراسر بازار های ایران صورت می‌ گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید