امروزه با توجه به گسترش کشاورزی، نیاز مردم به ادوات کشاورزی بسیار زیاد شده است. یکی از مهمترین و پرکاربردترین خرید ادوات کشاورزی، خرید تریلی تراکتور است.

در زمان های قدیم به دلیل نبودن امکانات کافی، کار کشاورزی بسیار سخت و زمان بر بود. اما امروزه با توجه به گسترش کشاورزی و تولید انواع ادوات کشاورزی، کشاورزی آسان و حتی لذت بخش شده است. از مهمترین و پرکاربردترین ادوات کشاورزی تراکتور ها و تریلی ها هستند. تراکتور جزو اصلی ترین ابزار کشاورزی است و امروزه هیچ کشاورز موفقی را نمی توان پیدا کرد که ازتراکتور استفاده نکند. تراکتورها بر اساس کاربرد انواع مختلفی دارند که یکی از انواع پرکاربرد آن، تریلی تراکتور است. برای خرید تریلی تراکتور می توان با اطمینان این تضمین را داد که یکی از بهترین و به صرفه ترین انتخاب های شما، تریلی تراکتور رومانی است. در ادامه به معرفی، مزایا و قیمت آن می پردازیم.

قیمت تریلی تراکتور رومانی در بازار

تریلی تراکتور رومانی

تریلی تراکتور رومانی یکی از هزاران ادوات کشاورزی است که نقش بسیار پررنگی برای کشاورزان دارد. از این ماشین برای بیشتر کارهای کشاورزی استفاده می شود و می توان گفت تمام کشاورزان برای انجام کارهای کشاورزی و حتی غیر کشاورزی خود به آن نیازمند هستند. با خرید تریلی تراکتور رومانی تمامی نیاز های حمل نقلتون رو برطرف می کنید.

تریلی تراکتور رومانی به پشت تراکتور متصل می شود و به وسیله نیرویی که از طریق تراکتور دریافت می کند به حرکت در می آید. از این ماشین کشاورزی برای انتقال محصولات باغی و کشاورزی مثل کود، خاک، علف های هرز، گندم و انواع محصولات زراعی، وسایل و ماشین آلات کوچک کشاورزی و حیوانات، و حتی محصولات ساختمانی و شخصی مثل ماسه، آجر، سیمان و غیره استفاده می شود. همچنین علاوه بر آسان سازی انتقال محصولات، با استفاده از تریلی تراکتور رومانی، در حمل و نقل های بسیاری که به آن ها نیاز پیدا می کنیم، هزینه هایمان را کاهش می دهد و می توانیم پول زیادی صرفه جویی کنیم.

مشخصات تریلی تراکتور رومانی

تریلی تراکتور رومانی ویژگی های قابل توجهی دارد که آن را از دیگر ادوات کشاورزی متمایز می کند و همین دلیلی است که هر کشاورزی هیچی هم نداشته باشد، تریلی تراکتوری را در زمین کشاورزی خود دارد که بهترین برند نام برده شده این ماشین تریلی تراکتور رومانی است. جنس بدنه ی تریلی تراکتور رومانی برای مقاومت بیشتر در مقابل فشار و جابه‌جایی محموله های سنگین، شرایط آب و هوایی و حرارت جنس تریلی تراکتوری، از فلز می باشد. تریلی تراکتور ها که ماشین آلاتی جهانی هستند، استاندارد بین المللی دارند امنیت و کیفیت حمل و نقل شما را تضمین می کنند.

 

تعیین قیمت تریلی پشت تراکتور بر اساس سفارش عمده در تبریز

تعیین قیمت تریلی پشت تراکتور بر اساس سفارش عمده در تبریز

یکی از مهمترین ادوات کشاورزی که کارایی بسیار زیادی در کشاورزی دارد تریلی های پشت تراکتور می‌باشد که از این ادوات برای حمل و نقل بار و در امور کشت و کشاورزی کارآیی بسیار دارد. قیمت های عالی و مناسب صنایع کشاورزی تبریز این فرصت را به شما می‌دهد تا با خرید و تهیه تریلی پشت تراکتور تبریز با بهترین قیمت، مشغول به کار شوید و از این طریق به درآمد برسید.

تریلی پشت تراکتور به علت وزن زیادی که تحمل می‌کند باید جنس بدنه و لاستیک های آن درجه یک باشد تا در هنگام حمل بار مشکلی برای آن پیش نیاید و بتواند بار خود را بدون تاخیر و آسیب به مقصد برساند.

به دلیل قیمت بالای برخی از تریلی ها، بعضی از شرکت ها تریلی پشت تراکتور دوست دوم را از کشور های همسایه وارد می‌کنند. تعیین قیمت تریلی تراکتوری بر اساس سفارش عمده در تبریز،نیز از قیمت این ادوات می‌کاهد. یعنی اگر شما سفارش عمده از تبریز دهید قیمت ایت تریلی پشت تراکتور بسیار ارزان تر می‌شود.

قیمت جهانی تریلی پشت تراکتور دست دوم

قیمت جهانی تریلی پشت تراکتور دست دوم

تریلی های دست دومی که وارد کشور می‌شوند نیز دارای کیفیت خوبی می‌باشند. مهمترین جز هر تریلی، لاستیک های آن می‌باشد، اگر لاستیک این تریلی های دست دوم نو و سالم باشد، قابل استفاده برای بار های سنگین نیز می‌باشد.

قیمت جهانی تریلی پشت تراکتوری دست دوم نسبت به قیمت های داخلی کشور ها، بسیار مناسب می‌باشد . کیفیت این تریلی ها نیز نسبت به قیمت آنها بسیار عالی‌ می‌باشد. شرکت ما این امکان را به کسانی که می‌خواهند تریلی دست دوم را سفارش دهند می‌دهند تا با توجه به مبلغی که می‌خواهند هزینه کنند تریلی مناسب را پیدا کرده و سفارش دهند، و حتی اگر مبلغ تریلی که می‌خواهند از پولی که دارند کمتر باشد، شرکت ما بقیه ی هزینه تریلی را به صورت اقساطی به مشتریان خود می‌دهد.

چگونگی نحوه سفارش و چگونگی بودن اقساط این تریلی ها شما می‌توانید با مراجعه به سایت و یا تماس با پشتیبانی پاسخ همه‌ی سوالات خود را دریافت کنید و حتی می توانید سفارش تریلی دست دوم خود را ثبت کنید.

اجزای تشکیل دهنده تریلی تراکتور رومانی

اجزای تشکیل دهنده تریلی های تراکتوری رومانی از چند واحد کلی تشکیل  می شود که به شرح زیر می باشد:

  • مخزن حمل محموله
  • غربیلک یا همان شیفت اتصال به تراکتور
  • فنر (جهت حرکت تریلی برای تخلیه بار)
  • جک (برای جابه‌جایی تریلی)
  • اکسل
  • رینگ
  • لاستیک
  • چرخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید