خرید تریلی تراکتور یا فروش تریلی تراکتور باغی با قیمت ارزان در بازارهای داخلی و توسط انواع مراکز معتبر مانند هامین کشت انجام می شود.

انواع تریلی تراکتور های باغی توسط شرکت های تولید کننده داخلی ساخته شده و از طریق انواع مراکز فروش رسمی و نمایندگی ها و همچنین از طریق انواع فروشگاه های مجاز و معتبر اینترنتی و با قیمت پایین، به فروش می رسند در مراکز مختلف به صورت عمده ای و تک فروشی انجام می شود و به طور کلی قیمت عمده آن به صرفه تر است. لیست قیمت تریلی تراکتور باغی، بین ۵ تا ۱۰ میلیون است .

قیمت تریلی تراکتور در مراکز فروش

مزایا و کاربردهای تریلی پشت تراکتوری

تریلی پشت تراکتوری که از آن به عنوان حمل بار استفاده می شود، از جمله ادوات کشاورزی پرکاربرد است که به دلیل استفاده آسان و راحتی کار با آن، علاوه بر کشاورزی، در سایر صنایع مثل معدنی، ساختمانی، دامداری، شهرسازی و هرکاری که نیاز به حمل بار داشته باشد استفاده می شود. از جمله مزایای تریلی های تراکتوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تریلی های تراکتور قابلیت اتصال به انواع تراکتور های زراعی و باغی را دارند.
  • به دلیل لاستیک های تقویت شده و مقاومی که تریلی دارد، امکان جابه‌جایی و حرکت در مسیرهای کوهستانی، خاکی و مناطقی که عبور از آنها سخت است وجود دارد.
  • دیواره های تریلی قابل باز شدن هستند که این امر موجب می شود بارگیری محصولات به راحتی انجام شود.
  • سیستم ترمز تریلی تراکتور به صورت هیدورلیکی است و کیفیت بالایی دارد
  • قابلیت نصب توری در قسمت بالای تریلی وجو دارد که این امر می تواند از ریختن محصولات داخل آن هنگام طوفان های شدید و در شرایط جوی ناپایدار جلوگیری کند.
  • ساختار و بدنه ی تریلی های تراکتور از اتسحکام بالایی برخوردار هستند و معمولا تا دراز مدت عمر می کنند.
 

تاثیر کیفیت تریلی تراکتور 10 تن بر قیمت آن

تاثیر کیفیت تریلی تراکتور 10 تن بر قیمت آن

توزیع عمده تریلی تراکتور 10 تن باغی با کیفیت خوب توسط شرکت بازرگانی معتبر هامین کشت انجام می شود. این گونه از وسایل، کاربرد زیادی در زمینه های مختلف از جمله جمع کردن میوه ها، کود پاشیدن خاک برداری و غیره دارد. مسلما کیفیت خوب بر قیمت تراکتور اثر دارد در نوع درجه یک، از فلز ضد زنگ، با استحکام بالا و طول عمر طولانی استفاده شده است ضمن این که چرخ های قوی داشته و لاستیک های آن نیز درجه یک می باشد. 

چنین محصولی از نظر وزن و ابعاد بزرگتر از سایر کالاهای مشابه است.این محصول به صورت شش چرخ و چهارچرخ هم ساخته می گردد.برخی از آنها تنها از یک دریچه که در آخر تریلی تعبیه شده اند، می توان بار را داخل و یا خارج کرد.

تریلی های پشت تراکتوری یکی از پرکاربرد ترین انواع تجهیزات تراکتور محسوب می شوند و مدل های مختلف بسیاری دارند و از هرکدام از آن ها استفاده خاصی می شود در حقیقت تولیدکنندگان برای توزیع و فروش تریلی پشت تراکتوری های تولیدی خود از روش های متنوعی استفاده می کنند، یکی از خوبترین روش ها عرضه مستقیم این محصولات می‌ باشد. در این روش خرید قیمت فروش تریلی ۱۰ تنی کاهش زیادی پیدا می کنند و دلیل آن هم نبود واسطه می باشد و اگر بی واسطه خرید شود قیمت هم کمتر می شود.

قیمت به روز ترین تریلی پشت تراکتوری تک محور

قیمت به روز ترین تریلی پشت تراکتوری تک محور امروزه به سبب کارآیی زیاد تریلی پشت تراکتوری تک محور در کارهایی مانند کشاورزی، حمل و نقل خاک این محصول مورد توجه خاص کشاورزان می باشد. کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع تریلی تک محوری است. کشاورزان می توانند این ماشین آلات را به صورت مستقیم و با حذف شدن واسطه ها خریداری کنند.

امروزه با توجه به تغییر دائمی قیمت ها نمی توان قیمت تریلی تراکتوری را به طور دقیق معین نمود. تنوع نوع تریلی ها در تعداد چرخ ها، اندازه آن و تعداد جک ها، وزن و سایز لاستیک همه بر قیمت اثر دارد و باعث ایجاد تنوع در مدل ها و طرح های تولید شده، شده است. 

برخی از تریلی ها توانایی حمل چندین تن بار را هم دارند. تعداد لاستیک هایی که در تریلی های پشت تراکتوری استفاده می شود، به اندازه و شکل تریلی بستگی دارد.این تریلی ها در تعداد لاستیک، تحمل وزن بار با یکدیگر فرق دارند که باز هم باعث تغییر قیمت است.

انواع تریلی تراکتوری

در مراکزفروش ایران، انواع تریلی پشت تراکتوری با مدل های مختلفی وجود دارد که بر اساس تعداد چرخ ها، وزن تریلی، ابعاد آن، حجم بارگیری، آلیاژ به کار رفته در آنها و مشخصات دیگری متفاوت می باشند و هر کدام آنها کاربردی متفاوت دارد. تریلی تراکتور قابلیت نصب بر روی انواع تراکتور باغی و زراعی را دارد و بر همین مبنا، انواع مختلف تریلی تراکتور باغی کوچک و تریلی تراکتور زراعی بزرگ وجود دارد. همچنین بر اساس چرخ ها، تریلی تراکتوری دو چرخ، چهار چرخ و شش چرخ و غیره موجود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید