بیل جلو و بیل پشت تراکتور در واقع یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین ادوات و ماشین آلات کشاورزی و بیل مکانیکی ولوو صفر متصل شونده به تراکتور، ماشین آلات و بکهو لودر می باشد. این دستگاه کارایی مهم و بسیار زیادی در صنایع کشاورزی، دامپروری و راهسازی دارد. همانطور که می دانید یک تراکتور به خودی خود کاربرد زیادی ندارد و نمی توان بعضی از کار ها را با آن انجام داد و برای استفاده از آن باید متعلقات و دستگاه های دیگری به آن متصل گردد. در ادامه درمورد قیمت بیل تراکتور شخمیران بیشتر صحبت خواهیم کرد.

قیمت بیل تراکتور شخمیران در بازار جهانی

مهم ترین عوامل در تعیین قیمت بیل تراکتور خارجی

مهم ترین عوامل در تعیین قیمت بیل تراکتور خارجی تراکتور بیل دار خارجی معمولا بین ۶۰ تا ۱۵۰ اسب بخار قدرت دارند. بیل تراکتوری دارای انواع مختلفی هستند. بیل تراکتوری دارای انواع دنده اتوماتیک و دستی می باشد. این بیل ها دارای پمپ هیدرولیکی قوی می باشند که با روغن کار می کنن .

فشار روغن باعث بالا و پایین رفتن بیل مکانیکی زنجیری هپکو می شود. سیستم هیدرولیکی قوی آن از یک یا دو پمپ تشکیل شده‌است. در سیستم یک پمپ هیدرولیک، شدت جریان روغن حدود ۱۷۰ لیتر بر دقیقه تولید می‌شود. این پمپ هیدرولیک نصب شده روی تراکتور ها می‌تواند فشار معادل ۲۵۰ بار برای بیل تراکتوری و حدود ۲۵۰ بار برای لودر فراهم سازد.

کارخانه های زیادی در ایران‌ وحود دارند که این وسیله نورد نیاز دی صنعت را می سازند. این کارخانه ها اول تراکتور را تولید و سپس این بیل ها را یا در جلو یا در مشت تراکتور نصب می کنند. تراکتوری که این بیل ها به آن متصل می شوند متفاوت و باهم‌ فرق دارند. این تراکتور ها بسته به موارد استفاده و کاربرد آنها می تواند ۴ سیلندر یا ۶ سیلندر باشند.

مهم ترین عامل در قیمت این محصول نوع مواد سازنده این محصول و برند این محصول می باشد. از دیگر عوامل تعیین قیمت این محصول می توان به دستگاه یا تراکتوری که این محصول روی آن نصب می شود اشاره کرد.

قیمت بیل تراکتور کمرشکن با بهترین کیفیت

قیمت بیل تراکتور کمرشکن با بهترین کیفیت جنس این بیل ها از فولاد می باشد. فولاد پس از خریداری به کارخانه های تولید کننده این محصول برده می شوند و طی فرآیندی این فولاد ها تبدیل به بیل می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. این بیل ها به وسیله یک جک هیدرولیک قوی بالا و پایین می شوند. بیل ها هم می تواند در کارخانه به صورت جدا به فروش رسند و هم‌ به خود تراکتور وصل می شوند و به عنوان بیل بکهو تراکتوری به فروش می رسند. این محصول نمونه های مختلفی دارد که بیل تراکتور کمرشکن یکی از این نمونه ها می باشد.

این محصول در همه جای ایران ساخته می شود. قیمت این محصول بدلیل نوع ساخت و وسایل سازنده و نوع برند متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت این محصول م یتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید