تریلر تراکتوری یکی از ابزار آلات و ادوات کشاورزی و ماشین‌ آلات بسیار مهم و ارزشمندی است که کاربرد بسیار زیادی در صنعت کشاورزی، دامداری، ساختمانی، معدن، حمل بار سنگین استفاده می‌شود. تریلی تراکتور (تریلی ونی) می‌باشد. البته نام های دیگری نیز دارد که در ادامه خواهیم گفت مانند تریلی باغی، تریلی کشاورزی، تریلر و معدن و غیره که ساخته شده و در دسترس هستند و به فروش می‌رساند. قیمت انواع تریلی پشت تراکتوری با توجه به نوع و کاربرد و موارد دیگر که در ادامه عرض خواهیم کرد، بستگی دارد.

قیمت انواع تریلی پشت تراکتوری در بازار جهانی

عوامل موثر بر میزان قیمت تریلی تراکتور روسی

عوامل موثر بر میزان قیمت تریلی تراکتور روسی مجموعه ما لوازم و ادوات و ماشین آلات کشاورزی و دامداری برای کمک به دامداران و کشاورزان و صنعتگران آمده است و با همکاری بهترین تولید کنندگان موجود در داخل و همه کارخانه های تولید و ساخت لوازم سنگین این صنعت یکی از پر کارآمد ترین ماشین آلات یعنی (تریلی تراکتور روسی) را به فروش می‌رسد. تریلی پشت تراکتوری به خاطر آسان بودن اتصالش به انواع تراکتور حالا چه خارجی و چه داخلی و همچنین راحت بودن کار با آن در تمامی صنایع و ساخت و سازها و جابجایی مصالح و محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. در زمان برداشت تریلی تراکتور ای برای انتقال و جابجایی محصولات کشاورزی استفاده می شود، در صنعت ساختمانی برای جابجایی مصالح، برای معادن جابجایی مواد معدن، در راهسازی و شهرسازی برای جابجایی زباله ها و پسماند شهری نیز استفاده می شود.

همانطور که در مطالب بالا گفته شد تریلی پشت تراکتوری انواع مختلفی دارد و در واقع دارای ابعاد و حجم (مترمکعب) مختلفی می باشد همچنین موارد دیگری در قیمت این محصول تاثیر گذار است که شامل وزن، سیستم هیدرولیک، قدرت و کارایی می باشد و باید هنگام خرید به تمامی این موارد دقت کرد.

تریلی پشت تراکتوری در انواع مختلف با توجه به تعداد چرخ ها تولید و پرداخته می شوند. تریلی 2 چرخ باغی و تریلی 4 چرخ کشاورزی نوع ساده این محصول می باشد. استفاده از آلیاژ های مختلف در ساخت بدنه تریلی تراکتوری به انواع آن بستگی دارد و کمک زیادی به مقاومت و کیفیت تریلی تراکتوری خواهد کرد.

  • بیشتر بخوانید: ماشین سنگین

لیست قیمت تریلی پشت تراکتور دست دوم

لیست قیمت تریلی پشت تراکتور دست دوم قیمت تریلی پشت تراکتور دست دوم نسبت به تریلی های مناسب تر است و همین عامل باعث تمایل مردم به خرید این محصول شده است. به علت سطح کاربری زیاد و فروش بالا این محصول حمل بار تراکتوری تولید و مشخصات فنی تریلی تراکتوری باید با کیفیت، دقیق و استاندارد صورت گیرد. جنس بدنه تریلی تراکتوری فلزی می باشد و در برابر فشار و جابجایی بار های سنگین، شرایط آب و هوای و حرارت مقاومت زیادی دارا می باشد. پس باید در انتخاب این وسیله حداکثر دقت را داشت تا بیشترین بازدهی و استفاده را از آن ببرید.

  • بیشتر بخوانید: پمپ هیدرولیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید