قیمت ادوات کشاورزی برای قشر زحمتکش کشاورز بسیار مهم است زیرا در صورت وجود ادوات کشاورزی، کشاورز مجبور نیست همه ی کارهای مراحل مختلف کشاورزی را همچون گذشته با کمک دست انجام دهد، بلکه براحتی می توانند از انواع ادوات و وسایل کمک کننده در تمام مراحل کشاورزی استفاده کنند . قیمت ادوات کشاورزی اصل در بازار

تاثیر قیمت ارز بر قیمت ادوات کشاورزی در مشهد

تاثیر قیمت ارز بر قیمت ادوات کشاورزی در مشهد

مشهد را می توان قطب کشاورزی در برخی از محصولات دانست. شهر مشهد یکی از بزرگترین مراکز تولید گندم ،جو و دانه های روغنی در کشور می باشد.. بعنوان مثال در سال 98 سطحی بالغ بر 1600 هکتار از اراضی مشهد به کشت دانه های روغنی اختصاص یافت همچنین گندم و جو بصورت دیم و آبی بخش قابل توجه ای از اراضی این شهرستان را شامل شده است.

آنچه مسلم است استفاده از کشاورزی مکانیزه و مدرن و کاربرد ادوات مختلف و روش های مدرن کاشت و آبیاری و برداشت و… تاثیر بسزایی در امر کشاورزی داشته است. علاوه بر کاهش سختی های کار کشاورزی بازدهی و تولید را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. ادوات کشاورزی مشهد بخش جدایی ناپذیر در کشاورزی مکانیزه ی شهرستان است و شرکت های مربوطه علاوه بر اینکه نیاز شهرستان را تامین کرده است، نیاز سایر نقاط کشور و شاید بتوان گفت خارج از کشور را پوشش می دهند.

همانند سایر محصولات این قسم از تولیدات تحت تاثیر قیمت ارز و بازار جهانی و واردات از خارج است. هرچه کشور بی نیاز از تولیدات ادوات کشاورزی خارج از کشور باشد کشاورزی مکانیزه هم کمتر تحت تاثیر قیمت ارز و نبود امکانات مربوط و حتی تحریم و عدم واردات به موقع این وسایل قرار خواهد گرفت.

قیمت ادوات کشاورزی درجه 1 در اصفهان

قیمت ادوات کشاورزی درجه 1 در اصفهان

اصفهان از دیرباز محل امن زندگی در سایه تلاش و کوشش و نوآوری بوده است. کشاورزی هم مانند سایر عرصه ها از جایگاه ویژه ای در بین مردم این دیار برخوردار بوده و هست. طبیعی است که با پیشرفت تکنولوژی و تولید ادوات کشاورزی برای ارتقا و رونق بیشتر کشاورزی، اصفهان هم در این زمینه یعنی ایجاد شرکت های تولید ادوات کشاورزی سهم مهمی در پیشرفت کشاورزی مکانیزه داشته است.

قیمت ادوات کشاورزی اصفهان نسبت به نمونه های خارجی آن ها بسیار به صرفه است. ضمن اینکه این شرکت ها از لحاظ کیفیت هم امتحان خود را پس داده و می توان با خیالی آسوده انواع درجه 1 و با دوام این محصولات را تهیه نمود اما همانند سایر اجزای صنعت اگر حمایتی از طریق دولت و بخش های مربوط صورت نگیرد تولید این قطعات و ادوات مهم و کاربردی با چالش روبه رو خواهد شد و بیش از پیش کشور نیازمند واردات آن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید