فروش بیل مکانیکی ولوو 210 به صورت عمده توسط نمایندگی‌های معتبر این کالا در سراسر کشور با قیمت مناسب انجام می‌شود به همین خاطر هم اکثر کشاورزانی که دارای تراکتور هستند برای خرید این بیل تراکتوری به این نمایندگی‌ ها مراجعه می‌ کنند تا بتوانند کالاهای خود را با بروشور راهنما و ضمانت‌ نامه خریداری نمایند و به هنگام خرید عمده از تخفیفاتی که فروشندگان برای آن ها در نظر گرفته اند هم بهره‌مند شوند و خرید ارزان قیمت را تجربه نمایند.

فروش عمده بیل تراکتور 401

مشخصات فنی بیل تراکتور 401

مشخصات فنی بیل تراکتور 401 انواع بیل مکانیکی کوماتسو 300 که شامل بیل تراکتور ۴۰۱ می‌باشند از مهمترین کالاهای هستند که در صنعت کشاورزی از آنها استفاده می‌شود معمولاً این کالاها به تراکتور ها متصل می گردند و با قدرت راندمان بالای کاری می‌توانند در مدت زمان کوتاهی عملیات کشاورزی و یا خاکبرداری را انجام دهند.

این بیل تراکتوری ها دارای مشخصات فنی هستند که ما در ادامه این مبحث قصد داریم برخی از مشخصات این کالا را برای شما به عنوان نماییم. از مهم ترین و بهترین مشخصات بارز این نوع دستگاه باید به حداکثر ارتفاع بارگیری اشاره نمود که تا حدود ۴ متر ارتفاع را در نظر گرفته و می‌ توان با استفاده از این بیل ها خاکبرداری نمود.

به دلیل اینکه برای نصب این نوع بیل تراکتوری از چهار جک هیدرولیکی دو طرفه استفاده می شود تعادل کامل بین بیل و بارگیری انجام می گردد و میزان پاشیدن خاک به اطراف بسیار کمتر می‌شود. دارا بودن شیارهای مارپیچ بر روی پین هایی که به تراکتور متصل می شوند باعث می گردد که گریس کاری بهتر در محل اتصال آنها انجام شود.

برای تولید این نوع دستگاه ها استفاده کردن از ورق های آلیاژی شناسنامه‌دار باعث شده است که ماندگاری آنها بیشتر شود. ضمن اینکه این ورق ها بسیار مقاوم بوده و فشار بار بالایی را تحمل می کنند. بیل تراکتور ۴۰۱ با استفاده از ناخن هایی از جنس فولاد تولید می‌شود که ضد سایش بوده و به راحتی بر روی تراکتور ها نصب می شوند.

خرید مستقیم بیل تراکتور 401

خرید مستقیم بیل تراکتور 401 خریداران برای خرید بیل تراکتور 401 به صورت مستقیم می‌توانند روش های متعددی را امتحان نمایند. از بهترین روش های خرید مستقیم بیل تراکتور باید به مراجعه به مرکز تولید آن ها اشاره نمود. در مراکز تولیدی انواع متعددی از بیل با جنس های مختلف و قیمت های گوناگون موجود هستند که خریداران می‌توانند با تنوع بالا محصولات مورد نظر خود را مشاهده نموده و خریداری کنند.

از دیگر راه های خرید مستقیم بیل تراکتور مراجعه به این مجموعه فروش است که بهترین نوع این کالاها را بدون واسطه از تولیدکنندگان خریداری کرده و به دلیل در نظر گرفتن توان مالی کشاورزان آن ها را با قیمتی استثنایی به مشتریان عرضه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید