بیل های مکانیکی جلو تراکتور از ابزاری هستند که در بسیاری از امور کشاورزی به کشاورزان و دامداران کمک می کنند. این بیل ها علاو ه بر کندن زمین، در بارگیری فضولات حیوانی و کود های کشاورزی به داد کشاورزان می رسند. استفاده از این بیل ها در مکانیزاسیون کشاورزی و بهره وری بیش از پیش کشاورزان از محصولات خود نقش فراوانی دارند. معمولا بیشتر کشاورزان بزرگ برای خود تراکتور دارند. بیل جلو تراکتور قیمتی پایین دارد و به راحتی بر روی تراکتور ها نصب می شود. با خرید این بیل ها، کشاورزان می توانند در افزایش تولید محصولات خود و کم کردن هزینه های جاری کشاورزی موثر باشند. فروش بیل جلو تراکتور با قیمت باورنکردنی

دسته بندی انواع بیل مکانیکی تراکتوری از نظر قیمت

دسته بندی انواع بیل مکانیکی تراکتوری از نظر قیمت بیل های مکانیکی در صنعت عمرانی با انواع بسیار مختلفی تقسیم می شوند اما بیل های مکانیکی تراکتوری دارای چند مدل خاص و معروف با کاربرد های مشخص می باشند. این بیل ها به قرار زیرند: 1 ) بیل منقاری: این بیل ها که به کلامشل نیز معروفند برای موارد مختلفی به کار می روند. معمولا از این بیل ها در انجام دادن فعالیت های حفاری و گود برداری در عمق های متفاوتی مثل دیوارهای حائل، گودال شمع ها و امور کنده کاری کشاورزی استفاده می کنند. از دیگر کاربرد های این بیل حمل و جابه جایی مواد دپو شده و نرمی مانند ماسه، شن و … همچنین عملیات لایروبی معابر کشاورزی می باشد. 2 ) بیل مکانیکی کششی: از این مدل بیل برای حفاری ها، خاکبرداری های پی و اماکنی که فضای کار محدودی دارند، استفاده می کنند. نوع بیل این مدل در دو شکل بیل با جام پهن و جام با عرض کم است. 3 ) بیل مکانیکی شاول: شکل ظاهری این بیل ها به لودر ها شباهت بسیار زیادی دارد ولی کارایی کمتری نسبت به لودر ها دارند. از بیل های شاول در حفاری زمین هایی که سفت و سخت اند و بارگیری کامیون ها استفاده می کنند.

قیمت بیل لودر تراکتور درجه 1

قیمت بیل لودر تراکتور درجه 1 بازرگانی هامین کشت، تولید کننده و عرضه کننده انواع بیل های مکانیکی ،گریدر جلو فول هیدرولیک ۵ جک و 3 جک، تریلی و… می باشد. این مجموعه با هدف ایجاد بستری مکانیزه و مدرن در ایران به وجود آمده است و محصولاتی مانند بیل مکانیکی تراکتوری و بیل لودر تراکتور را به بازار ایران عرضه می دارد. هدف این مجموعه ارتقاِء سطح کیفی مکانیزاسیون کشاورزی در ایران می باشد و تلاش کرده تا بهترین و با دوام ترین ابزار کشاورزی را برای کشاورزان عزیز فراهم آورد. برای خرید از این مجموعه و مشاهده انواع ابزار آلات کشاورزی آن می توانید به سایت هامین کشت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید