بیل تراکتور یکی از ادوات ضروری و مهم تراکتور می باشد. این دستگاه در موارد بسیار زیادی اعم از کشاورزی، کارهای ساختمانی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه تراکتور به تنهایی کاربردی ندارد. لذا استفاده از ابزار آلات مختلف از جمله : گاو آهن و بیل تراکتور و فاروئر و مرزکش باعث شده قابلیت این دستگاه به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. امروزه به دلیل فروش بیل تراکتور با گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی های سراسر کشور انجام می شود. فروش بیل تراکتور درجه 1 با حذف واسطه ها

میزان فروش بیل تراکتور زاینده رود بر اساس سفارش عمده

میزان فروش بیل تراکتور زاینده رود بر اساس سفارش عمده

همانطور که می دانید بیل تراکتور که به قسمت جلویی تراکتور متصل می شود و برای کندن و جابه جا کردن خاک و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه بیل تراکتور توسط برندهای متعددی در سایز، کیفیت و جنس های متفاوت تولید و روانه بازار می شود. در حال حاضر بیل تراکتور زاینده رود و تبریز به دلیل کیفیت، ضمانت، قیمت مناسب جزء یکی از پرفروش ترین بیل تراکتور های موجود در بازار می باشند.

علاوه بر این عوامل مختلفی اعم از : نرخ ارز و بالا رفتن هزینه های تولید و نیروی انسانی و حمل و نقل و عرضه و تقاضا از جمله متغیر هایی هستند که به صورت مستقیم در قیمت این محصول تاثیر گذار هستند. در حال حاضر میزان فروش هر محصولی با توجه میزان تولید، کیفیت و کارایی متفاوت می باشد. همچنین با توجه به افزایش نرخ گمرک تاجران و فروشندگان بسیار زیادی این محصول را از تولید کنندگان به صورت عمده خریداری کرده و با سود ناچیزی در اختیار مصرف کننده آن قرار می دهند.

فروش بیل جلو تراکتور به قیمت ارزان در تبریز

فروش بیل جلو تراکتور به قیمت ارزان در تبریز امروزه فروش بیل جلو تراکتور در مراکز داخلی و خارجی این محصول گرم و پر رونق می باشد. علاوه بر این برند تولید کننده این محصول بسیار اهمیت دارد. امروزه بیل جلو تراکتور تبریز به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین بیل جلو تراکتور در کشور شناخته می شود. چرا که باید در برابر انواع شرایط استحکام بالایی داشته باشد. علاوه بر این باید تحمل وزن های بالا را نیز داشته و در مدت زمان طولانی زنگ نزد و یا دچار خوردگی نشود.

در حال حاضر فروش عمده این محصول در تمامی نقاط کشور انجام می شود. معمولا این کارخانه این محصول را به صورت مستقیم بدون واسطه با حذف دلالان به دست مصرف کنندگان می رساند. از این رو بسیاری از هزینه ها اعم از هزینه حمل و نقل ، گمرک و غیره کاسته می شود. از این رو این محصول با قیمت مناسبی در بازار موجود می باشد. همچنین این کارخانه محصولاتش را به دو صورت حضوری و آنلاین در کلیه مناطق به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید