فروشگاه عرضه بیل مکانیکی ولوو صفر تراکتور 4 چرخ 7 تن را با توجه به نیاز و خواست مشتری به صورت عمده یا جزیی انجام می دهد. تریلی تراکتور انواع مختلفی داشته که هر یک دارای کاربردهای متفاوتی می باشد. تریلی 4 چرخ با تحمل وزن 7 تن یکی از کاربردی ترین انواع تریلی هایی است که بر روی تراکتور سوار می شود.

انواع مختلفی از تریلی تراکتور تولید داخل و تریلی های وارداتی در فروشگاه عرضه گردیده است و شما می توانید با توجه به نوع کار و مقدار باری که می خواهید حمل کنید، یک نوع از تریلی تراکتور را انتخاب و خریداری نمایید.

فروشگاه عرضه تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

مختصری درباره تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

مختصری درباره تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

استفاده از انواع بیل مکانیکی زنجیری هپکو به دلیل کیفیت مطلوب، صرف هزینه کمتر برای نیروی کارگر و کاهش زمان بهره برداری محصول امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار است. تریلی 4 چرخ 7 تن که بر پشت تراکتور بسته می شود، بیشتر برای حمل بار در مزارع مورد استفاده قرار می گیرد.

با این حال می توان از آن در پروژه های ساختمانی جهت حمل مصالح مختلف از جمله آجر، بلوک، کیسه های سیمان و… هم استفاده نمود.

تریلی 4 چرخ از اجزای مختلفی تشکیل شده است که مهمترین آن شامل شاسی، فرمان، 4 حلقه لاستیک و… می باشد.

این نوع تریلی را در رده تریلی های نیمه سنگین طبقه بندی می کنند. به دلیل مقاومت بسیار بالایی شاسی و بدنه تریلی 4 چرخ جزء پرفروش ترین نوع تریلی در بازار تجهیزات کشاورزی به شمار می رود.

بسیاری از کشاورزانی که دارای زمین های زراعی وسیع یا باغات چند هکتاری هستند، در زمان برداشت محصول خود برای سرعت بخشیدن به روند کار از تریلی 4 چرخ 7 تنی استفاده می کنند.

مرکز خرید تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

مرکز خرید تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

مرکز خرید تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن را مستقیما به بازار عرضه می کند. انواع تریلی 4 چرخ با ظرفیت های مختلفی وجود دارند که کار انتخاب را برای مشتری آسان می سازد. با گسترش فضای مجازی فروش انواع تریلی تراکتور به صورت اینترنتی هم انجام می شود.

به عبارت دیگر در هر کجای کشور که حضور دارید می توانید بدون مراجعه حضوری و در صورت دسترسی به اینترنت، انواع تریلی تراکتور 4 چرخ را به صورت آنلاین سفارش دهید. ما به عنوان عرضه کننده عمده، باکیفیت ترین انواع تریلی را بدون واسطه به خریداران محترم ارائه می کنیم.

مزیت فروش اینترنتی عرضه بی واسطه و پایین تر از قیمت بازار آزاد می باشد، چرا که در این روش دست واسطه ها از قیمت گذاری کوتاه گردیده و نرخ های اعلامی کمتر خواهد بود. ضمن آنکه محدودیت در تعداد سفارش و زمان آن نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید