تریلی یکی از وسیله های مخصوص و کاربردی تراکتور است که از زمان های بسیار قدیم، برای کارهای کشاورزی، ساختمان سازی، حمل و نقل و… مورد استفاده مردم قرار می گرفته است. خوشبختانه کشور ما دارای بزرگ ترین و معتبرترین تولیدی های تریلی کفی پشت تراکتوری می باشد. این تولیدی ها فوق العاده ترین و اصل ترین تریلی کفی تراکتور را تولید می کنند که برای انواع کارهای کشاورزی اعم از حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه تریلی کفی پشت تراکتوری به نقاط کشور

بزرگترین شهرها برای عرضه تریلی پشت تراکتوری تک محور

بزرگترین شهرها برای عرضه تریلی پشت تراکتوری تک محور

تریلی پشت تراکتوری تک محور چهار چرخ معمولا برای حمل یونجه و علوفه دام و غذای طیور به کار گرفته می شود. به دلیل اینکه دیواره تریلی نسبت به دیگر تریلی ها دارای ارتفاع و بلندی بیشتری است به همین خاطر توسط تراکتور های سنگین و نیمه سنگین جابه جا می شوند.

استفاده از این تریلی و تراکتور بیل دار به دلیل سرعت بخشیدن در کار نقش به سزایی در افزایش محصول و سود دهی زمین های کشاورزی و باغ داری دارد. وجود داشتن چرخ در زیر این تریلی ها امکان حرکت آنها به وسیله تراکتور به مناطق پرشیب به راحتی فراهم می کند.

این تریلی در انواع مختلف و سایزبندی کوچک و بزرگ و با دو یا چهار چرخ در بازار موجود است. یکی از پر کاربردترین تریلی تراکتور های جفت چرخ، تراکتور های دو چرخ می باشند که نسبتا دارای ظرفیت حمل بار بالا و در حدود سه و نیم تن را دارا هستند.

انواع تریلی تراکتور شامل: توپی نیسانی، توپی جیپی، دو چرخ، جک دار، چهار چرخ، گلدونی ،کشاورزی و… هستند که هر کدام به نسبت مشخصات فنی ،کارآیی خاص خود را دارند. برخی از این تریلی ها بعد از نصب توسط بازوی هیدرولیکی بدون نیاز به نیروی انسانی برای جابه جایی بار فعالیت می کنند. از ویژگی های این تریلی تراکتور ها می توان به قیمت کم، نگهداری آسان، جثه کوچک، وزن کم و کاربرد راحت و ساده اشاره کرد. شرکت معتبر تریلی تراکتور جفت چرخ محصولی را تولیدکرده است که سخت ترین شرایط و استانداردهای لازم را سپری نموده است.

در حال حاضر تریلی های پشت تراکتوری تک محور در اکثر شهرهای ایران تولید می شوند و برای خرید این تریلی ها می توانید در هر منطقه ای که زندگی می کنید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری اقدام کنید .

عرضه تریلی پشت تراکتور دست دوم با قیمت ارزان

عرضه تریلی پشت تراکتور دست دوم با قیمت ارزان قیمت تریلی کفی پشت تراکتور و ماشین سنگین به عوامل زیادی از جمله: نوع و کیفیت تریلی، وزن حمل بار، مدل و طرح آن، کارایی و کاربرد، روش خرید اعم از مستقیم و غیر مستقیم، نوع خرید عمده یا تکی و… بستگی دارد.

در حال حاضر عرضه تریلی پشت تراکتور دست دوم در بازار بسیار زیاد شده است و قیمت این محصول در بازار فروش نسبت به محصولات مشابه بسیار ارزان تر و مناسب تر است. اگر تریلی کفی پشت تراکتور در بازار فروش به صورت عمده خریداری شود، قیمت منصفانه تری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید