بیل مکانیکی ولوو 210 چهار چرخ در بهترین و معتبر ترین مرکز و بنگاه ارائه ی این نوع ماشین آلات و ابزار های کشاورزی و دامپروری عرضه می گردد. مرکز عرضه بهترین تریلی تراکتور چهار چرخ در این زمینه فعالیتی وسیع انجام می دهد. در ادامه می خوهایم به برخی از مشخصات و ویژگی های این نوع دستگاه ها بپردازیم و آن ها را بیش تر بشناسیم. در امر خرید ما این مشخصات دخیل خواهند بود. نحوه طراحی تریلی تراکتور چهار چرخ مرکز فروش تریلی تراکتور چهار چرخ

عرضه بهترین تریلی تراکتور چهار چرخ

نحوه طراحی تریلی تراکتور چهار چرخ

نحوه طراحی تریلی تراکتور چهار چرخ نحوه طراحی بیل مکانیکی کوماتسو 300 چهار چرخ بسیار خاص می باشد. برای طراحی و ساخت این نوع تریلی های چهار چرخه، از روش های صنعتی ویژه ای بهره برده می شود. همچنین آن ها را با مشخصات ویژه ای تولید می کنند که به همین سبب استفاده از آن ها بسیار کاربردی می باشد. برخی از مشخصات آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  1. ظرفیت آن ها گاها 5 تن می باشد. چرا که باید برای حمل میزان مناسبی از مواد و خار و خاشاک مناسب باشند.
  2. اندازه لاستیک های آن با هم تفاوت دارد. برخی از آن ها 8 و برخی 16 و برخی دیگر در ابعاد 25 تولید و نصب می شوند. این لاستیک ها جنس بسیار مرغوبی دارند.
  3. طرز تخلیه ی این ماشین ها از دو طرف انجام می گیرد.
  4. وزن آن ها 1500 کیلوگرم می باشد.
  5. همان طور که از نام آن ها بر می آید، دارای چهار چرخ می باشند. این تریلی ها به همین سبب تعادل بیش تری دارند.

رنگامیزی آن ها نیز بسیار با کیفیت صورت گرفته است.

مرکز فروش تریلی تراکتور چهار چرخ

مرکز فروش تریلی تراکتور چهار چرخ عرضه تریلی تراکتور در ایران همه روزه به انجام می رسد. مرکز فروش تریلی تراکتور چهار چرخ هر روز به ارائه ی این نوع محصولات مخصوص به کشاورزی با قیمت های ویژه ای می پردازد. فروش تریلی تراکتور به صورت اینترنتی نیز صورت می گیرد. مرکز فروش این محصولات، نمونه های چهار چرخ و دو چرخ این نوع تریلی ها را در بازار های داخلی و خارجی نیز ارائه می کنند.

برای این که زراعت را در تناژ بالایی صورت دهیم، باید از این ابزار های صنعتی بهره برده شود. همچنین هر چه ابعاد زمین های کشاورزی شما بیش تر باشد، نیاز به ابزار های صنعتی تر و پیشرفته تری برای این امر خواهید داشت.

این نوع تریلی ها از بهترین قطعات و متریال نیز ساخته می شوند. ساختار آن ها بسیار با کیفیت است، تجهیزاتی که در ساخت این تریلی ها استفاده شده است، سبب افزایش دوام و ماندگاری و طول عمر آن ها گردیده است. مدل های آن ها را هر روز پیشرفته تر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید