صادرکننده بیل تراکتور 403 با صادراتبیل مکانیکی کوماتسو pc220 به کشورهای دیگر توانسته است موجب فروش چندین برابری این کالا و محبوب کردن برند ایرانی در تمامی کشورها شده است. این شرکت تجاری که در زمینه صادرات انواع ادوات کشاورزی به کشورهای دیگر فعال است دارای افراد مجرب در زمینه بازاریابی برای فروش این کالا در دیگر کشورها می‌باشد که با جذب مشتریان بسیار موجب صادرات چندین برابری این کالا به دیگر کشورهای اطراف نیز شده است.

صادر کننده بیل تراکتور 403

مشخصات انواع بیل تراکتور 403

مشخصات انواع بیل تراکتور 403 بیل تراکتور ۴۰۳ که جزء ملزومات ضروری برای کشاورزی است دارای مشخصات متعدد می باشد که از جمله این مشخصات باید به دارا بودن اسب بخار قدرتمند درون آن ها اشاره نمود. این نوع کالاها در دو نوع اتوماتیک و دستی می باشند که بر روی آن ها پمپ هیدرولیک قرار می‌ گیرد و با استفاده از یک گیربکس به تراکتور متصل می‌ شود.

به طور کلی باید بدانید که سیستم هیدرولیکی که در این محصولات وجود دارد شامل یک یا دو پمپ است که این پمپ ها شدت جریان را حدود ۱۴۰ لیتر بر دقیقه انجام می‌ دهند بنابراین جزء کالاهایی با ظرفیت بالا هستند، انواع متعدد این محصولات در چندین نوع مختلف به فروش می‌رسند که هر کدام برای کار مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از لحاظ ایمنی هم باید بدانید که کابین این نوع بیل تراکتور بسیار با استحکام بوده و در هیچ صورتی واژگون نمی گردد و موجب ضربه زدن به بدنه تراکتورها نمی‌ شود به همین دلیل هم مورد استقبال بیشتر افراد قرار گرفته است.

عرضه مستقیم بیل تراکتور 403

عرضه مستقیم بیل تراکتور 403 عرضه بیل تراکتور ۴۰۳ به صورت مستقیم توسط نمایندگی های فعال فروش این محصول در سرتاسر کشور موجب دسترسی بهتر کشاورزان برای خرید این کالا شده است و معمولا افرادی که دارای تراکتور هستند برای اینکه بتوانند این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالاتر خریداری نمایند مراجعه به نمایندگی‌های اصلی فروش دستگاه بیل تراکتوری را ترجیح می دهند.

در مراکز عرضه مستقیم کالا قیمت انواع بیل مکانیکی کوماتسو pc400 در اندازه های متعدد از سوی تولید کنندگان با توجه به اندازه و نوع آلیاژ به کار رفته در تولید آن ها تعیین شده است و فروشندگان محصولات خود را با قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می نمایند به همین دلیل هم مشتریان زیادی جذب خرید از این مرکز فروش و خرید تعداد بالای بیل تراکتوری می‌ گردند.

لازم است عنوان شود که در این مرکز فروش مشاوران ارشد فروش دستگاه بیل تراکتوری دارای اطلاعات کاملی در زمینه کاربرد و کیفیت این دستگاه ها هستند که می توانند برای خرید بهتر شما را یاری نمایند تا بتوانید مرغوبترین نوع دستگاه بیل تراکتوری را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید