امروزه خیلی از فعالیت های کشاورزی توسط ماشین آلاتی مانند تراکتور انجام می گیرد. استفاده از این ابزار سبب کاهش سرعت انجام فعالیت ها و عدم اتلاف وقت می شوند.

اگر قرار باشد برای هر کاری مانند شخم زدن، بذر کاشتن، سمپاشی و… از یک تراکتور مخصوص استفاده می شوند. هزینه های بالای آن معضلی می شوند. در نتیجه ابزارهایی تولید و اختراع شد که به تراکتور متصل شده و کار های مختلف را انجام می دهند.

بیل تراکتوری اطلس و بیل مکانیکی کوماتسو pc220 از جمله این ابزار میباشد که شما را با کارکرد آن آشنا خواهیم کرد.

صادرات بیل تراکتوری اطلس از ایران

تمهیدات لازم جهت صادرات بیل تراکتور از همدان

تمهیدات لازم جهت صادرات بیل تراکتور از همدان بیل تراکتور اطلس در واقع ابزاری است که با استفاده از آن می توان سطح زمین را صاف و تسطیح نمود و موانع آن را برطرف کرد و زمین را برای کاشت محصول آماده می کند‌.

بیل مکانیکی کوماتسو pc400 دو نوع است که در نمونه اول آن دستگاه دارای چهار جک هیدرولیکی است که سبب می شود دستگاه تعادل داشته باشد و از قدرت بیشتری برخوردار باشد.

اما نمونه دیگر آن دارای سه جک هیدرولیکی است که مقداری ضعیف تر از نمونه اولی است این بیل برای انجام امور باغی و دامداری مورد استفاده قرار می گیرد.

تکنولوژی این دستگاه سبب شده تا بتوان به راحتی آن را به تراکتور وصل کرد و در کوتاه ترین زمان ممکن فعالیت را بدون نیاز به نیروی انسانی زیاد انجام داد.

همانطور که میدانید بیشتر چرخ اقتصاد ایران بر پایه کشاورزی و تولید و صادرات محصولات کشاورزی می‌چرخد و بر این اساس کشاورزان همواره به لوازم و ابزار کشاورزی نیاز دارند و همین امر سبب شده تا صنعت تولید تراکتور و ابزار های آن نیز پر رونق باشد.

در ایران تولید کنندگان زیادی هستند که در زمینه تولید و عرضه محصولات کشاورزی فعالیت میکنند. بیل تراکتور همدان از مشهور ترین بیل تراکتور های ایرانی است که علاوه بر تامین بازار داخلی به کشور های دیگر نیز صادر می شود.

برای صادرات هر محصولی مواردی باید مورد توجه قرار بگیرد که برخی از آنها عبارت اند از: کیفیت محصول، ماندگاری، کارایی، استحکام کافی، درجه یک بودن مواد اولیه، قیمت مناسب و…

صادرات بیل تراکتور کمرشکن به خاورمیانه

صادرات بیل تراکتور کمرشکن به خاورمیانه گفته شد که در ایران تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید و صادرات محصولات و ادوات کشاورزی به دیگر کشور ها فعالیت میکنند.

کیفیت محصولات ایرانی علاوه بر بازار های داخلی در بازار های خارجی نیز مشهور است. به همین دلیل در اقصی نقاط کشور تولید کنندگانی به تولید ادوات کشاورزی روی آورده اند.

تجهیزات کشاورزی همدان از با کیفیت ترین و مشهورترین تولیدکنندگان ایرانی است و جالب است بدانید که در این سایت نیز محصولات این برند به فروش میرسد.

اگر قصد خرید محصولات کشاورزی همدان مانند بیل اطلس، بیل تراکتور کمرشکن و… را دارید و یا قصد کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه را دارید می توانید با تماس با مشاور فروش سفارش خود را ثبت کنید.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید