امروزه برای استفاده بهتر از تریلی تراکتور کوچک باید متعلقات دیگری به آن متصل گردد تا بتوان از همه توانایی این ماشین به بهترین نحو استفاده نمود. بیل تراکتوری اراک یکی از ابزارهای پرکاربرد در صنعت کشاورزی ایران محسوب می شود که قابلیت های تراکتور را به میزانی چشمگیر افزایش می دهد. از این دستگاه می‌توان در زمین های کشاورزی یا حتی کارهای ساختمانی سبک استفاده کرد.

صادرات انواع بیل تراکتوری اراک به اروپا

روش های تشخیص بهترین نوع بیل تراکتوری

روش های تشخیص بهترین نوع بیل تراکتوری بیل تراکتور یک بیل مکانیکی است که به بدنه تراکتور متصل می شود و با سیستم فشار هیدرولیک کار می کند. به طور کلی با اتصال یک بازوی لودر به تراکتور شیراز کارآیی این ماشین افزایش می یابد. این ماشی کاربرد بسیار زیادی در صنعت کشاورزی، دامپروری و راه سازی دارد. اجزای مختلف بیل تراکتور شامل؛ شاسی، شیر و لیور، مخزن و پمپ، باکت و بازو، شیلنگ، پیچ و مهره می باشد.

این ماشین برای انجام خاک برداری‌ های سبک درون شهری که جای زیادی برای مانور وجود ندارد، نیز استفاده می‌شود. باکت کوچک و همچنین اندازه کوچک ماشین باعث شده است تا در کوچه‌های تنگ نیز بتوان از آن بهره برد. همچنین به علت سرعت عمل بالای این ماشین، بارگیری کامیون‌ های حامل خاک را نیز با این وسیله کاربردی می توان انجام داد. این ماشین در کشاورزی و باغداری نیز کاربرد بالایی دارد. به دلیل اندازه کوچک، می تواند براحتی بین درختان حرکت کند و کار شخم زنی زمین را انجام دهد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تریلی کفی استریک سرعت دادن به عملیات است. با توجه به اینکه این وسیله قابلیت چرخش به جهات مختلف را دارد در عملیات نیاز به چرخش کل ماشین نیست. این امر سبب صرفه جویی در زمان انجام کار می شود بنابراین سرعت انجام عملیات را بالا می‌ برد. اندازه کوچک این ماشین هم یکی از مزایای آن به شمار می‌ رود که در هنگام کمبود فضا برای انجام کار می‌ تواند حضوری کاربردی داشته باشد.

تولید انبوه بیل تراکتوری اراک درجه یک صادراتی

تولید انبوه بیل تراکتوری اراک درجه یک صادراتی این مجموعه در راستای تحقق هدف کشاورزی مکانیزه و مدرن فعالیت خود را آغاز کرده است. در این مسیر اقدام به عرضه با کیفیت ترین ادوات کشاورزی نموده است. از این رو با توجه به شرایط اقتصادی موجود و جهت سهولت در امر خرید این ماشین، این مجموعه اقدام به ارائه تسهیلات ویژه به مشتریان خود در سراسر کشور می نماید.

امروزه خرید تراکتوری اطلس موجب شده تا صادرات انواع ادوات کشاورزی از طریق این شرکت بازار گسترده ای داشته باشد. این مجموعه با توجه به کیفیت بالای محصولات خود اقدام به صادرات این ماشین به کشور های دیگر به خصوص کشورهای اروپایی نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید