تراکتور یکی از ماشین آلات بسیار قدرتمند است که ادوات مختلفی مانند تریلی پشت تراکتور به آن وصل می شود تا عملیات بسیار مختلفی را به وسیله آن انجام داد که از جمله آنها حمل و جابجایی انواع مصالح ساختمانی و کشاورزی است. برای خرید تریلی پشت تراکتور با ارزان ترین قیمت باید با تولید کننده آن آشنا و پس از انتخاب تریلی مورد نظر، قیمت تریلی تراکتور را بررسی کرده، سفارش را مستقیم و بی واسطه نهایی نمود.خرید تریلی پشت تراکتور با ارزان ترین قیمت

اشتباهات رایج هنگام خرید تریلی پشت تراکتور جدید

اشتباهات رایج هنگام خرید تریلی پشت تراکتور جدید

استفاده از تریلی پشت تراکتور در انواع بسیار مختلف آن برای انجام فعالیت های کشاورزی و حتی راه سازی لازم است و قیمت پایین این وسیله و کارایی آن باعث کم شدن هزینه های عملیاتی می شود اما وجود ده ها نوع تریلی که از بسیاری جهات با هم دارای تفاوت هستند انتخاب را برای خریداران مشکل می کند و گاهی آنها را دچار اشتباهاتی می نماید.

از اشتباهات رایج هنگام خرید تریلی پشت تراکتور عدم تطابق ابعاد و ظرفیت آن با قدرت تراکتور است. در غیر این صورت تراکتور توانایی کشیدن تریلی با بار را نخواهد داشت یا این که تریلی کوچک بوده و استفاده از آن مقرون به صرفه نیست و به همین خاطر این اشتباه گاهی باعث تحمیل هزینه زیاد می شود.

از دیگر مواردی که جزء اشتباهات در خرید تریلی به شمار می روند، عدم توجه به ظرفیت تریلی است چون ابعاد این وسیله از نظر طول، عرض و ارتفاع نشان دهنده ظرفیت آن است. همچنین تعداد چرخ های زیر تریلی و اندازه آنها بر تحمل وزن آن بسیار تاثیر دارد اما گاهی خریداران بدون توجه به این نکاتی نمونه ای را انتخاب می کنند که با نیاز آنها تطابق ندارد.

عدم توجه به جنس و ضخامت ورق های مورد استفاده در بدنه تریلی پشت تراکتور جدید، اشتباه رایج دیگر است که باعث می شود برخی خریداران از کیفیت تریلی خریداری شده راضی نباشند و این در حالی است که این ادوات دارای ضخامت بدنه متفاوتی هستند که هر یک را برای کار مشخصی مناسب می کند و عدم توجه به این نکته باعث عدم رضایت مشتری می شود.

خرید تریلی پشت تراکتور دست دوم مستقیم از کارخانه

خرید تریلی پشت تراکتور دست دوم مستقیم از کارخانه تریلی پشت تراکتور دست دوم گزینه ای بسیار مناسب برای خرید این وسیله با قیمت ارزان است و وقتی از کارخانه و به صورت مستقیم خریداری شود این اطمینان به دست می آید که هم کیفیت خوبی دارد و هم از قیمت خوبی برخوردار می باشد.

خرید این تریلی برای کسانی که هزینه لازم برای خرید تریلی پشت تراکتور جدید را ندارند اما به دنبال تهیه نوع دسته دوم و با کیفیت آن هستند عالی خواهد بود و آنها را به خواسته مورد نظر خود می رساند و آنها می توانند این محصول را به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت مذکور خریداری نمایند.

3 پاسخ

  1. ممنون از شما که نکات خوبی را یادآوری میکند که انتخاب نوع تریلی براساس نوع و توان کشش تراکتور هست و باید بر اساس نوع تراکتور، سفارش ساخت و تولید تریلی انجام شود

  2. از مهندسین مجموعه هامین کشت کمال تشکر را دارم که در خرید تریلی مناسب بنده رو راهنمایی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید