بیل تراکتور یا فرانت لودر از پرکاربرد ترین ادوات متصل شونده به لودر می باشد. این دستگاه کارایی بسیار زیادی در صنایع کشاورزی ، دامپروری و راهسازی دارد. همانطور که می دانید یک تراکتور به خودی خود کاربرد زیادی ندارد و برای استفاده از آن باید متعلقات دیگری به آن متصل گردد. خرید بیل تراکتور فرگوسن بسیار پر کاربرد است و تقاضای زیادی نیز دارد. بیل جلو تراکتور چهار جک یکی از پرمصرف ترین ادوات است. بیل تراکتور 800 اندازه ای نرمال دارد. خرید بیل تراکتور فرگوسن به قیمت عمده

نکاتی که هنگام خرید بیل جلو تراکتور چهار جک باید به آن توجه کنیم

نکاتی که هنگام خرید بیل جلو تراکتور چهار جک باید به آن توجه کنیم برای خرید بیل مکانیکی باید به نوع فولاد و آهن به کار گرفته در آن توجه نمایید. بیل چهار جک، دارای دو بازو فشاره می باشد که قابلیت و توانایی بلند کردن جلو تراکتور را دارد و موقع بالا رفتن بیل به بالا، به صورت اتوماتیک باز می شود و مخزن روغن بیل در داخل شاسی است که به بالا کشیده می شود. این بیل ها آهن کشی شده و تقویت شده هستند و به صورت بیل سفارشی و پایه بلند هستند که به راحتی می توانند مایلر لبه دار و جفت چرخ بلند و تریلی رو بار می زنند. بیل جلو های ساخته شده توسط شرکت ماشین سازی در اراک حاصل بیش از ده سال سابقه در طراحی و تولید انواع بیل های تراکتوری و رشد تدریجی و رفع نواقص آن ها می باشد. به همین دلیل امروزه این محصول سهم عمده فروش بازار ایران را به دلیل تکنولوژی به کار گرفته شده در ساخت آن دارا است. ما همچنان در راستای رشد و بهبود کیفیت و خدمات پس از فروش گام بر می داریم. بیل جلو تراکتور با دقت کامل و استحکام بالا ساخته می شوند که در ساخت آن از ورقِ با کیفیتِ فولاد مبارکه اصفهان به کار می رود که این ورق از با کیفیت ترین ورق های آهنی می باشد. ضخامت آن 8 میلیمتر در نظر گرفته می شود و برای انتقال خاک، مصالح و … در صنعت کشاورزی و دامپروری استفاده می شود. این ابزار برای کار های سبک مناسب تر است و برای عملیات عمران بهتر است در نظر نگیرید.

خرید بیل تراکتور 800 با کیفیتی بی نظیر

خرید بیل تراکتور 800 با کیفیتی بی نظیر برای خرید بیل تراکتور ۸۰۰ با کیفیتی بی نظیر، آن را شرکت های خودرو سازی از طریق ترانزیتی وارد می کنند و در حوضه ی صادرات و واردات مشغول به فعالیت می باشند. با مراجعه به سایت های اینترنتی و کمک مشاوران فروش ما می توانید بهترین خرید خود را انجام دهید. شما می توانید در باکس های نظرات دیدگاه خود را ارسال نمایید. در سایت های اینترنتی انواع بیل های مکانیکی موجود است که قیمت های متنوعی دارند. هر کس بسته به میزان پول خود می تواند بیل مکانیکی خود را خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید