بیل مکانیکی ولوو صفر تراکتوری یکی از ادوات بسیار مناسب در جهت انجام فعالیت های صنایع مختلف مانند معدن، کشاورزی و ساختمان سازی محسوب می گردد .از مزایای این ماشین آلات امکان نصب آسان به تراکتور به شکل داخلی و خارجی و توانایی جا به جایی انواع محصولات صنعتی معرفی شده است .خرید تریلی پشت تراکتوری به صورت عمده و بدون واسطه یکی از شیوه های متداول عرضه این محصول می باشد که کمک شایانی به کاهش قیمت آن نموده است.

خرید بدون واسطه تریلی پشت تراکتوری به صورت عمده

معرفی انواع مختلف تریلی درجه یک

معرفی انواع مختلف تریلی درجه یک

با توجه به اینکه هر یک از انواع ماشین آلات دارای خصوصیات و برخی ویژگی های منحصرف به فرد می باشند .این نکات باعث تغییر شرایط کارایی و تقسیم بندی های مربوط به این نوع از محصولات متنوع در حوزه تولید انواع تجهیزات گردیده است .در ادامه به معرفی انواع مختلف تریلی درجه یک پرداخته خواهد شد:

  1. یکی از انواع این محصول با نام بیل مکانیکی زنجیری هپکو تک محور شناخته می شوند .این دسته از محصولات دارای کفی به نسبت کوچکتری در مقایسه با دیگر محصولات برخوردار بوده و وزن کمتری دارند .همچنین در اکثر موارد به منظور فعالیت در باغات کشاورزی محدود یا در فصل کاشت برنج و جا به جایی شالی مورد بهره برداری قرار می گیرد .از دیگر خصوصیات تریلی تک محور قدرت مانور بالا و سرعت مناسب آن است.
  2. یکی دیگر از انواع این محصول تریلی های دوچرخ کشاورزی معرفی شده است .این نوع از ماشین آلات به علت طراحی دو محوری خود قدرت قابل قبولی در جا به جایی حجم قابل توجهی از محصولات را داشته و این نکته خطر واژگونی آن را بسیار کاهش می دهد .از این محصول در بیشتر موارد به منظور انتقال محصولات کشاورزی در فصل برداشت یا جا به جایی علوفه با هدف تغذیه انواع دام مورد استفاده قرار می گیرد.

توزیع مستقیم تریلی پشت تراکتوری

توزیع مستقیم تریلی پشت تراکتوری

توزیع مستقیم کالا یکی از متد های بسیار محبوب در داد و ستد انواع محصولات محسوب می گردد .به علت ایجاد شرایط تست کردن محصول و پرداخته هزینه کمتر در جهت تهیه سفارشات از مقبولیت بسیاری برخوردار است .با عنایت به نکات مورد نظر در حال حاضر شرکت تولیدی تریلی پشت تراکتوری اقدام به عرضه این نوع از ماشین آلات به شیوه مستقیم نموده که با حذف موضوع مبادله گری واسطه ها در مسیر پخش کالا باعث بهبود سطح کیفی توزیع این محصول شده است.

با عنایت به مزایای متعدد عرضه مستقیم انواع تریلی های پشت تراکتوری شما متقاضی محترم می توانید پس از بررسی دقیق خصوصیات و فواید گوناگون بهره گیری از این محصول اقدام به سفارش این نوع از ادوات صنعتی به صورت مستقیم از خود کارخانه تولید کننده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید