به دلیل شرایط تحریم پیش آمده در کشور، برخی کارخانه ها با تکیه بر دانش افراد و دستگاه های پیشرفته خط تولید خود را انواع تریلی قرار داده اند که نوعی از آن تریلی پشت تراکتور دو چرخ می باشد. به دلیل آن که با این تریلی حمل بار در نوع های گوناگون امکان پذیر می باشد و استفاده از آن آسان می باشد، بسیار خرید می شود. به همین خاطر، تولید کننده تریلی پشت تراکتور 2 چرخ در تولید با کیفیت عالی سعی کرده است.

تولید کننده تریلی پشت تراکتور دو چرخ

حداکثر ظرفیت بارکشی تریلی پشت تراکتور دو چرخ

حداکثر ظرفیت بارکشی تریلی پشت تراکتور دو چرخ در صورتی که برای حمل بار خود از تریلی پشت تراکتور دو چرخ و تراکتور بیل دار استفاده می کنید. یکی از ضروری و اساسی ترین اطلاعاتی که باید داشته باشید، حداکثر ظرفیت بارکشی تریلی تراکتور دو چرخ می باشد که در زمان خرید این اطلاعات را باید به دست آورید و یا همراه ما باشید تا در این مورد توضیح مختصری بدهیم.

  • در ابتدا باید گفت که این نوع تریلی به دلیل داشتن دو چرخ بار با وزن سنگین را نمی تواند حمل کند و بیشتر در مواقعی که اجسام وزن سبک و یا حجم کمی دارند جا به جا می شود.
  • در تریلی بارکشی پشت تراکتور با تعداد چرخ های گوناگون، حداکثر وزنی که حمل می شود باید وجود داشته باشد و حداکثر پذیرش ظرفیت بارکشی تریلی پشت تراکتور 2 چرخ نیز از دو تا سه تن و پانصد تا هزار کیلوگرم می باشد.
  • در صورتی که از وزن اجسام بیشتری برای حمل استفاده شود، بدنه و چرخ های تریلی پشت تراکتور 2 چرخ مورد آسیب جدی قرار می گیرد. در این نوع تریلی، تخلیه بار از پشت تریلی صورت می گیرد.

قیمت انواع تریلی پشت تراکتور دو چرخ

قیمت انواع تریلی پشت تراکتور دو چرخ در تولید تریلی تراکتور، شرایط کاری برای افراد متخصص بسیاری محیا شده است. این افراد متخصص با رعایت تمام استانداردهای بین المللی و تهیه قطعات اولیه، تولید را با قیمتی ارزان در دست گرفته اند. در این بین افرادی هستند که از تولید تریلی تراکتور به صورت مستقیم خریداری و با قیمتی ارزان تر از بازار به فروش می رسانند.

در صورت خرید بی واسطه از این افراد در قیمت انواع تریلی پشت تراکتور دو چرخ و پمپ آب جتی 2 اسب کیفیت به شما تضمین داده می شود، علاوه بر آن که تمام محصولات آن ها مورد سنجش کیفی قرار می گیرد و تمام تست ها بر روی آن انجام می شود تا استاندارد را دریافت نماید.

با وجود آن که تولید تریلی بر اساس نیاز به وفور و با قطعات اولیه کشور صورت می گیرد، قیمت تریلی تراکتور بسیار گوناگون شده است و این به دلیل وجود نوسان قیمت مواد اولیه می باشد. به همین علت، قیمت نهایی را اتحادیه تعیین می کند تا نرخ بازار ثابت نگه داشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید