تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن با استفاده از تکنولوژی روز و تخصص نیروهای آموزش دیده توسط تولید کننده، تولید و به بازار عرضه می شود. گذشت زمان و نیاز به ادوات کشاورزی نوین که کار کشاورزی و بهره برداری از محصولات را در زمان کمتری انجام دهد، روز به روز افزایش یافته است.

تولید کننده تریلی تراکتور کوچک ایرانی توانسته است با تولید تریلی تراکتور در مدل های مختلف علاوه بر تامین نیاز بازار داخل، افق روشنی را هم برای صادرات به دیگر کشورها پیش روی خود باز کند. در حال حاضر انواع تریلی تراکتور 4 چرخ به صورت انبوه تولید و در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

تولید کننده تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

معرفی انواع تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

معرفی انواع تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

 در کشاورزی صنعتی برای جمع آوری محصولات و کاهش نیاز به نیروی کارگر، استفاده از تریلی کفی استریک بسیار مرسوم است. تریلی تراکتور انواع مختلفی داشته و در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند. از شناخته شده ترین نوع تریلی تراکتور می توان به تراکتور 4 چرخ 7 تنی اشاره نمود که به دلیل قابلیت های ویژه ای که دارد، در بین کشاورزان بسیار محبوب است.

البته به جز کشاورزی از این نوع ادوات در ساختمان سازی، صنایع غذایی و… هم برای حمل بار استفاده می شود. تریلی تراکتور 4 چرخ مجهز به ترمز بوده و قابلیت حمل بارهای سنگین تا وزن 7 تن را داراست.

از فولاد آب دیده برای تولید این نوع تریلی استفاده شده و به همین دلیل بدنه بسیار مقاومی دارد. دیواره داخلی آن نیز به وسیله فولاد ضد زنگ پوشیده شده تا در برابر سایش و رطوبت ناشی از باری که در آن ریخته می شود، به خوبی مقاومت نماید.

در قسمت عقب دارای چراغ اخطار بوده و راننده تریلی می تواند به راحتی با ترمز کردن جلوی ریزش بار را به راحتی بگیرد.

قیمت انواع تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

قیمت انواع تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

قیمت انواع تریلی تراکتور 4 چرخ بسته ظرفیت آن و تکنولوژی که در تولید آن به کار رفته، متفاوت است. اگر خریدار تریلی تراکتور هستید و می خواهید از قیمت آن به صورت به روز آگاهی پیدا کنید، می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

در سایت ما قیمت تریلی تراکتور در مدل های مختلف به صورت عمده اعلام شده است و شما می توانید در صورت نیاز با مشورت مشاوران آنلاین حاضر در سایت، انتخاب خود را انجام دهید.

قیمت انواع تریلی چهار چرخ 7 تن عرضه شده به صورت آنلاین به دلیل ارائه بدون واسطه مناسب تر از قیمت فروشگاه های عرضه کننده ادوات کشاورزی در سطح شهر می باشد. به همین دلیل شما می توانید در روش اینترنتی، خریدتان را مستقیما از تولید کننده انجام داده و کیفیت محصول انتخابی اطمینان خاطر پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید