شرکت ما به‌ عنوان بزرگترین و بهترین مرکز خرید تریلی پشت تراکتور اصفهان به قیمت پایین در سطح کشور شناخته گردیده‌ است. ما همواره سعی داشته‌ایم بهترین تریلی پشت تراکتوری را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب خدمت خریداران محترم عرضه نماییم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید. برای ثبت سفارش نیز می‌توانید با شماره تلفن‌های ثبت‌ شده در سایت در تماس باشید.

مرکز خرید تریلی پشت تراکتوری اصفهان به قیمت پایین

چند ویژگی بهترین تریلی پشت تراکتوری تک محور

چند ویژگی بهترین تریلی پشت تراکتوری تک محور در این بخش از مطالب می‌خواهیم به شرح چند ویژگی بهترین تریلی پشت تراکتوری تک‌ محور اشاره نماییم. تریلی پشت تراکتوری تک محور از جمله تریلی‌های بسیار پر استفاده در امر کشاورزی می‌باشد که دارای ظرفیت‌ های مختلفی نیز می‌باشد. شما می‌توانید این تریلی را با توجه به نیاز خود از ظرفیت پنج الی هشت تن تهیه و خریداری نمایید.

همچنین سرعت تریلی‌های تراکتور تک‌ محور بین بیست الی بیست و پنج کیلومتر در ساعت بوده که یک سرعت بسیار مناسب جهت امر کارهای کشاورزی می‌باشد. کیفیت ساخت این تراکتورها باید به‌ گونه‌ای باشد که سال‌ های طولانی بدون خرابی مورد استفاده قرار گیرد. در کارخانه‌های معتبر، تریلی پشت تراکتور را از بهترین مواد اولیه تولید می‌کنند.

این تراکتور دارای تورهایی بسیار مقاوم و مستحکم است تا انجام کار را آسان‌ تر نماید. شما می‌توانید با استفاده از یک تریلی پشت تراکتوری تک‌ محور جهت حمل‌ و نقل خاک و همچنین جا به‌ جایی انواع وسایل کشاورزی از جمله کود استفاده کنید. همچنین طیور و دام را می‌توان به‌ راحتی با استفاده از این تریلی حمل‌ و نقل نمود.

شما می‌توانید برای جابجایی خوراک دام از جمله کاه و یونجه نیز با استفاده از تریلی پشت تراکتور کارهای خود را تسریع نمایید. استفاده از تریلر پشت تراکتوری باعث می‌شود که بتوانید به‌ راحتی و آسانی به انجام کارهای کشاورزی خود بپردازید. خرید این محصول از کارخانه‌های تولیدی معتبر به شما کمک می‌کند از استقامت و کیفیت تریلی مطمئن باشید همچنین خدمات پس‌ از فروشی که این شرکت‌ها به شما ارائه می‌دهند باعث می‌شود که در حین انجام کار با مشکل خاصی برخورد نکنید.

مرکز فروش تریلی پشت تراکتوری اصفهان ارزان

مرکز فروش تریلی پشت تراکتوری اصفهان ارزان مجموعه تولیدی ما به‌ عنوان بزرگترین مرکز فروش تریلی تراکتوری اصفهان ارزان در کشور شناخته گردیده‌ است. بنابراین خریداران و مشتریان محترم می‌توانند برای خرید این محصول با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بسیار بالا به سایت اینترنتی شرکت مراجعه نمایند. ما علاوه‌ بر تولید و فروش این محصول توانستیم یکی از بهترین صادرکنندگان تریلی پشت تراکتوری تک‌ محور و تریلی دوچرخ کشاورزی در سطح کشور شناخته شویم.

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده‌ است به‌ عنوان یک مرکز فروش نمونه در کشور شناخت شویم، ارائه بهترین تریلی تولیده شده از قطعات درجه یک با همکاری مهندسین زبده می‌باشد.

  • بیشتر بخوانید: چیلر اسکرال

120 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر تشکر میکنم از کیفیت محصولات خوب شما من از سایتتون خرید کردم و به دوستانم هم پیشنهادش می کنم.

    1. سلام جناب اصفهانی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  2. با توجه به خریدی که داشتم باید بگم که این سایت محصولات خوبی رو باقیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میکنه. پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

  3. سلام و تشکر از سایت و تیم پشتیبانی خوبتون من از سایتتون خرید کردم و از کیفیت محصول و پاسخگویی شما کمال تشکر رو دارم.

    1. سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  4. سلام خسته نباشید این ماشین آلات رو به کشور عراق هم صادر می کنید؟در صورت تمایل و همکاری ممنون میشم پاسخ بدین

    1. سلام صفر عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  5. من وقت بخیر و خسته نباشید ازتون خرید کردم و راضی ام به همه پیشنهاد می کنم که حتما خرید داشته باشن از سایت خوب شما

  6. سلام خداقوت مطالب سایتتونومطالعه کردم برام جالب بود خیلی اطلاعات خوبی کسب کردم در این مورد ممنون از سایت خوبتون حتما از سایتتون خریداری میکنم فقط لطفا قیمتاروهم اگه امکانش هس داخل سایت قرار بدین تا بهتر بتونیم انتخاب کنیم مچکر

    1. سلام خانم شه بخش. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  7. سلام وقتتون بخیر
    تولیدات شما با توجه به عکسهایی که گذاشتید همشون تک چرخه آیا جفت چرخ هم تو تولیداتتون هست?

    1. سلام محمد عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  8. سلام من از سایت شما یک دستگاه تریلی پشت تراکتوری خرید کردم از کارکرد و قیمتش راضی هستم ، لطف کنیدقیمت محصولات تون رو تو سایت بذارید

    1. سلام علی عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  9. سلام .وقت بخیر .این تریلی پشت تراکتوراصفهان رو با کیفیت عالی وقیمت مناسب میتونید از این مجموعه خریداری کنید. از قطعات درجه یک استفاده شده واینترنتی هم فروش دارن

  10. سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید و خیلی متشکرم ازشما که زحمت میکشد باتشکر ازسایت خوبتون.

  11. سلام و درود و خسته نباشید خدمت عزیزان در کارگروه هامینکشت لطفاً بفرمایید که آیا شما به تهران همه ارسال دارید و ارسال کانتینرهای پس تراکتور ایتام به چه صورت است و آیا امکان خرید حضوری وجود دارد ممنون از سایت خوب ۱۲۳ کشت

  12. سلام تریلی پشت تراکتوری یک وسیله َضروری برای انتقال توراک دام مانند کاه و یونجه می باشد کیفیت بالا دارد و دچار زنگ
    زدکی نمی شود .و قیمت مقرون به شرفه ای در فروش اینترنتی دارد.

  13. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار قرار می دهید، شرکت هامین کشت با تنوع محصولات در زمینه ماشین آلات کشاورزی یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه تولید این دستگاه های با کیفیت در بازار ایران است

  14. سلام استعلام قیمت به چه طریقی است؟قیمت شما تفاوتش چقدر با بازار فرق میکنه؟ممنونم راهنمایی کنید

    1. سلام مهران عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  15. سلام خدمت شما.تریلی پشت تراکتور من که کشاورز هستم خیلی لازم بود ممنون خیلی بادوام و نرمه مرسی.

    1. سلام امین عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  16. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگم به مجموعه هامین کشت و بابت توزیع و پخش تریلی پشت تراکتوری این محصول کاربردی در صنایع کشاورزی و باغداری از ایشان تشکر میکنم خریداران و کشاورزان عزیز می‌توانید برای جابجایی خوراک دام از جمله کاه و یونجه نیز با استفاده از تریلی پشت تراکتور کارهای خود را تسریع نمایید.برای تهیه این محصول کاربردی با قیمت مناسب از سایت این مجموعه دیدن نمایید

  17. سلام
    طبعا بیشترین کاربرد در زمینهای کشاورزی هست و با توجه به ارزان بودنش ، خرید و تهیه اش برای یک کشاورز ضروری است

  18. سلام عرض ادب
    من یک تراکتور دارم و تریلی پشتش ندارم از سایتتون خرید کردم و خیلی هم راضی هستم و قیمتش بی نظیره و به دوستان هم پیشنهاد می کنم

  19. با عرض سلام و خسته نباشید،نحوه ثبت سفارش به چه شکل است؟امکان خرید حضوری هم هست؟ممنون از پاسخگویی و سایت خوبتون ،موفق باشید

    1. سلام خانم امیدیان . لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  20. با سلام و وقت بخیر
    دستکاه هاتون گارانتی دارند؟ گارانتی شون چه مدته؟ ممنون میشم جواب بدید.

    1. سلام خانم محمدی. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  21. با سلام و وقت بخیر
    کیفیت دستگاه هاتون عالی بود. من از خریدم راضی هستم. با تشکر از مجموعه خوبتون.

  22. من از چندین جا این تریلی ها رو قیمت کردم. قیمت شما خیلی مناسبتر بود. ممنون میشم برای خرید راهنمایی کنید.

  23. با سلام و خسته نباشید
    در مورد نحوه ارسال و هزینه ارسال به شهر دماوند راهنمایی کنید. با تشکر

  24. با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و پشتیبان محترم:

    این تریلی‌هایی که توی این صفحه می‌بینید می‌تونن مزیت‌های زیادی داشته باشن، این تریلی‌ها به خوبی پشت تراکتور وصل میشن و می‌تونه کارایی زیادی داشته باشه این محصول از قیمت بالایی نیز برخوردار است زیرا من قبلاً خرید کرده‌ام اما از کیفیت بالایی نیز برخوردار است و می‌تواند بار زیادی را تحمل کند اگر برای کار‌هایی که انجام می‌دهید به چنین چیزی نیاز دارید هرگزفرصت را از دست نداده و اقدام به خرید نمایید.

    1. سلام محمدی عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  25. سلام واقعا کیفیت دستگاه و قیمت اون عالی بود. تشکر میکنم از عوامل فروش که بهترین برخورد رو داشتن.

  26. سلام
    روز خوش
    می‌توان با استفاده از یک تریلی پشت تراکتوری تک‌ محور جهت حمل‌ و نقل خاک و همچنین جا به‌ جایی انواع وسایل کشاورزی از جمله کود استفاده کنید. همچنین طیور و دام را می‌توان به‌ راحتی با استفاده از این تریلی حمل‌ و نقل نمود.
    کاربردهای بسیار دارد
    من راضی بودم
    ممنون

  27. یکی از محصولاتی که بسیار جای پیشرفت داره برای صادرات این محصوله من برای صادرات این کالا اقدام می کنم با همکاری شما

  28. این ادوات کشاورزی فقط برای اصفهان هستن یا اینکه به بقیه شهر ها هم ارسال دارید؟
    ممنون که پاسخ میدید

    1. سلام امیر عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  29. سلام
    خسته نباشید
    طاعات قبول
    از سایت خوبتون بابت ارائه محصول باکیفیت سپاسگزارم
    ان شاالله بزودی مجددا خرید خواهیم کرد.

  30. لواز کشاورزی واقعا کمک زیادی به صنعت کشاورزی و تولید انبوه محصولات کشاورزی میکند

  31. سلام و وقت بخیر
    میخواستم بدونم شرایط فروش اقساطی هم دارید یا خیر؟
    و نحوه ارسال بار به چه صورت هست؟

    1. سلام سلمان عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  32. سلام و وقت بخیر.
    ما کشاورزان برای تسهیل و سرعت در امور کشاورزی نیاز به این نمونه ادوات کشاورزی با کیفیت داریم، بنده با مراجعه به سایت هامین کشت توانستم تریلی پشت تراکتوری را خریداری نمایم. سپاس بیکران از شما.

  33. سلام من از سایت شما اطلاعات خوبی گرفتم عالیه برای تجارت و صادرات . نحوه ارتباط با فروشگاه شما چگونه است آیا نمایندگی شهرستانی دارید .

    1. سلام خانم رضایی .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    1. سلام علی عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  34. سلام خسته نباشید لطفا قیمت عمده را بفرمائید ممنون از شما که بسیار مطالب عالی در سایت می‌گذارید نماز و روزهاتون قبول

    1. سلام امید عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  35. سلام، وقت بخیر اطلاعاتی که درباره بهترین تریلی پشت تراکتوری تک محور در این مقاله سایت ارائه دادید کامل و دقیق بود برای خرید ازاین سایت اقدام خواهم کرد

    1. سلام حیدر عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    1. سلام حمید عزیز.لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  36. سلام وقت بخیر این مجموعه همواره سعی داشته در طی سالیان گذشته در ارتقاء کیفیت و کارایی تریلی پشت تراکتوری  کوشا باشد و خدارو شکر موفق هم بوده.

  37. سلام و وقت بخیر . محصول کاربردی هست و از تریلی هایی که ساخت قدیم و خیلی عمر کردن و در روستاها هستن خیلی بهتره و این محصول ارزش خرید رو داره .

  38. سلام و خسته نباشید تراکتورا تون قیمت هاش چه جوریه و اینکه چه جوری ارسال میکنین به شهرستان های دور و راه دور با پست میارین یا ترابری هست ممنون

    1. سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  39. برای این که بتونیم این محصول رو با قیمت مناسب تری و به صورت تکی تهیه کنیم باید چیکار کنیم؟

    1. سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  40. با سلام و خسته نباشید
    تریلی های پشت تراکتوری برای سهولت کار کشاورزان گزینه بسیار مناسب و به نسبت قیمت کارایی بسیار مناسبی رو ارائه میده

  41. سلام و ادب
    از تاریخچه شرکت تان بفرمایید اینکه چند سال سابقه در همین عرصه دارید دفاترتان کدام شهرها هست چند پرسنل دارید عمده خدمت تان به مردم چیست ؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  42. سلام
    وقتتون بخیر
    ممنون بابت مطالب کامل و مفیدی که ارائه دادید به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند

  43. سلام به شما شرکت هامین کشت این تریلی های پشت تراکتوری کارایی بسیار زیادی دارند مخصوصاً برای کشاورزانی که در مزارع کشاورزی مشغول کار هستند.

    1. سلام جناب محمدی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  44. سلام وقت بخیر خدمت عوامل تولید
    من از این سایت خرید داشتم
    بسیار از کیفیت و قیمت تولیداتتون راضی هستم
    ممنون بابت سایت و پشتیبانی بسیار عالیتون

    1. سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  45. سلام این پشت تراکتوری های تک محوره تحمل حمل چقدر بار رو دارن و آیا می شه توش دام رو هم حمل کرد یا نمی شه؟
    در مقابل نور مداوم خورشید چقدر می تونن دوام بیارن؟

    1. سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  46. سلام و درود
    من از این سایت خریداری کردم
    بسیار کیفیت بالایی دارد و از قیمت تولیداتتون راضی هستم.
    ممنون از سایت خوبتون

  47. سلام یه شب با همسایمون دنبال باربند تراکتور با قیمت مناسب تو سایت می‌گشتیم ک به مجموعه شما برخورد کردیم الان خیلی هم راضیی ام

  48. تریلی پشت تراکتوری انواع مختلفی دارد که در کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد،صادرات این محصول بسیار مناسب است.

  49. خدا قوت
    مرسی از سایت خوبی که دارید. من سفارشم رسید راضی بودم و قیمتش هم مناسب بود. مچکرم

  50. سلام وقت بخیر من از این سایت تریلی پشت تراکتوری خریداری کرده ام چون از نظر کیفیت عالی و قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت تریلی پشت تراکتوری خریداری کنید

  51. سلام وقتتون بخیر مرسی از سایت هامین کشت
    میخواستم بدونم از چه طریقی میتونم مشاوره برای خرید دریافت کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید

    1. سلام همراه گرامی
      لطفا برای اطلاع بیشتر فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  52. سلام وقت بخیر
    تریلی پشت تراکتوری هفته پیش من از شما قیمت گرفتم و تو سطح شهر هم قیمت گرفتم و خیلی با شما قیمت هاشون تفاوت داشت و قیمت های شما فکر میکنم به دلیل فروش مستقیم ارزانتر هست

  53. سلام من به دوستانم که در این زمینه فعالیت میکنند شما را معرفی کردم و بسیار جذبتون شدند.

  54. سلام و عرض ادب و احترام
    یه سوال دارم از خدمتتون شما فقط ارسال تریلی پشت تراکتوری از اصفهان به شهرهای ایران دارید یا به کشور دیگه هم می تونید ارسال بزنید ؟

    1. سلام دوست عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  55. ادوات کشاورزی ای که تولید میکنید شامل خدمات پس از فروش و گارانتی استفاده هم میشه یا نه و اینکه بیمه هم داره برای ارسال محصولاتتون یا خیر

  56. از تراکتور در بسیاری از کارهای کشاورزی مانند: شخم زدن، درو کردن، دندانه زدن، تسطیح، بذر افشانی، نرم کردن خاک، سم پاشی، بارکشی و… استفاده می‌شود.

    برای بکارگیری و استفاده نیروی ایجاد شده توسط تراکتور یک سری پیش‌بینی‌ها در نحوه ساخت این وسیله انجام شده‌است. در پشت این وسیله شفت PTO تعبیه شده‌است. این شفت علاوه بر یدک کشیدن گاوآهن یا دیسک، مانند گاردان وظیفه انتقال حرکت دورانی را نیز به عهده دارد که در برخی از ادوات کشاورزی، مانند روتوری‌ها استفاده می‌شود. از تراکتورها برای کارهای دیگر نظیر حمل و نقل نیز استفاده می‌شود. حتی اگر هیچ باری هم به تراکتور متصل نباشد، حداقل این وسیله می‌تواند خود راننده را جابجا کند. کاربردهای تراکتور را می‌توان به صورت زیر برشمرد.

  57. سلام.چون ممکن هست گاهی در تاریکی مجبور به تردد شویم مدل دیگه ای هم وجود داره که پشتش چراغ خطر داشته باشه؟

  58. سلام
    میخاستم بدونم ورقه های بکار رفته در این تریلی از جنس اهن هستند یا فولادی؟
    هم اینکه تحمل حمل چند تن بار رو دارن؟

  59. باسلام و احترام
    مطالب ارائه شده شما پیرامون تولید تریلی پشت تراکتور اصفهان که با کیفیت مناسب و قیمت ارزان به مشتریان عرضه می کنید را مطالعه کردم.
    بسیار مفید و ارزنده بود.
    موفق باشید.

  60. سلام. تریلی پشت تراکتوری تک محور از جمله تریلی‌های بسیار پر استفاده در امر کشاورزی می‌باشد که دارای ظرفیت‌ های مختلفی نیز می‌باشد.

  61. سلام و عرض ادب خدمت شما.این تریلی های پشت تراکتوری بدلیل کارایی بسیار زیادی که دارند توجه بسیار زیادی از کشاورزان ،دامدان ،صنایع معدن و فلزات کاربرد دارد.این تریلی ها و بدلیل لاستیک های مستحکم و با دوام از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.خرید این محصول از کمپانی معتبر فروش این تریلی ها بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

  62. سلام عرض خسته نباشی بر شما می خواستم بدونم قیمت ها محصولتون با دیگری متفاوت یا یکی می باشد

  63. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید لطفا هزينه ارسال و نحوی بسته بندی را بفرمایید ممنون میشم

  64. سلام و عرض ادب خدمت شما
    بسیار عالی بود توضیحاتتون امیدوارم موفق باشید همیشه و انقد پر انرژی بمانید

  65. سلام، شما می‌توانید برای جابجایی خوراک دام از جمله کاه و یونجه نیز با استفاده از تریلی پشت تراکتور کارهای خود را تسریع نمایید، تریلی پشت تراکتوری تک محور از جمله تریلی‌های بسیار پر استفاده در امر کشاورزی می‌باشد که دارای ظرفیت‌ های مختلفی نیز می‌باشد

  66. با سلام این تراکتور ها خوبند ماهم میخواهیم یکی بخریم بیزحمت در مورد تعداد محور،،وضعیت تخلیه،،فنربندی،،نوع و سایز لاستیک،،سیستم ترمزش اطلاعاتی در اختیارمان بگذارید…ممنونم موفق باشید…

  67. سلان و درود تریلی پشت تراکتوری کاربرد زیادی در کشاورزی دارد و برای جابه جایی کاه و یونجه هم مناسب است قیمت ارزانتری نسبت به بازار دارد پیشنهاد میکنم حتما از سایت خرید کنید تا بتونید با قیمت ارزانی انرا تهیه کنید

  68. سلام تراکتور وسیله ای است که در کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و کشاورزی در کشور ایران حرف اول را می زند و محصولات گوناگون کشاورزی در فصل های مختلف در شهرهای ایران تولید می گردد. بنابراین بیشتر کشاورزان به این محصول نیازمند هستند، ولی ممکن است برخی دیگر این محصول را تهیه کنند و به کمک کشاورزان بیایند ولی نکته مهم اینجاست که متراژ پشت تراکتوری و رنگشون چه قدر باهم فرق داره یا کلا یک سایز دارید؟ با تشکر از مجموعه هامین کشت که باعث میشود مشتریان محصول را سریع تر و بدون واسطه دریافت نمایند.

  69. سلام خسته نباشید خدمت شما. امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی

  70. من یک گاو داری تاسیس کرده ام در آذرشهر و دنبال وسایل لازم هستم آیا نمایندگی اینجا دارید یا ارسال می کنید؟ شرایطش چطوره
    به هر حال ممنون که این امکان را ایجاد کرده اید تا هر کسی که می خواهد تولیدی را شروع کند فکر سختی تهیه وسایل استاندارد و به قیمت تولید کننده خسته اش نکند

  71. سلام و عرض ادب .
    چقدر این تریلی ها پشت کامیون عالی و قیمت مناسب .برای شهرداری میخواستم خرید کنم .لطف میکنید راهنماییم کنید .

  72. این دستگاه مناسب وسایلی که می شود باهاش محصول را کشت کرد ومحصول پردرآمداست ودراصفهان بیشترین تولیدکننده است

  73. سرعت تریلی‌های تراکتور تک‌ محور بین بیست الی بیست و پنج کیلومتر در ساعت بوده که یک سرعت بسیار مناسب جهت امر کارهای کشاورزی می‌باشد

  74. با سلام و وقت بخیر. محصول رو سفارش دادم. این تراکتور دارای تورهایی بسیار مقاوم و مستحکم است تا انجام کار را آسان‌ تر نماید. خیلی از خریدم راضی‌ام. با تشکر از مجموعه هامین کشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید