بیل تراکتور اطلس یک وسیله کاملا کاربردی در صنعت کشاورزی بوده که به عقب و یا جلو تراکتور نصب می شود و بدین ترتیب حمل و نقل آسانی هم دارد‌. این بیل قابلیت های مختلف دارد و می توان به کمک آن حفاری در سطح وسیع را هم به راحتی انجام داد. بدنه آن از فولاد بوده بدین ترتیب در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی دچار شکستگی نمی شود. قیمت تراکتور 285 اطلس که به صورت عمده به فروش می رسد مناسب بوده و مشتری شرایط بهتری برای خرید دارد. فروش بیل تراکتور اطلس با قیمت مناسب

معرفی انواع مختلف بیل تراکتور

معرفی انواع مختلف بیل تراکتور تراکتور فرگوسن یا بیل تراکتور دارای مدل های مختلفی بوده و هر کدام سایز و ظرفیت مختص به خود را دارند که برای کارهای سبک و سنگین انتخاب می شوند. در زیر به برخی مدل های پر فروش اشاره می کنیم:
  • بیل ۳ جک
  • ۴ جک
  • بیل بلدوزر
هر دستگاه طول و عرض و توان مشخصی دارد که شما به کمک آن می توانید کار حفاری و گودبرداری و همچنین شخم زدن را به راحتی و با سرعت بالا انجام دهید. بیل در قسمت عقب و جلو تراکتور قابل نصب بوده و شما می توانید به کمک این دستگاه آن را به راحتی کنترل کرده و تا ارتفاع بالا به آسانی بیل را حرکت دهید. وزن بیل سبک است تا بتواند کار خود را به بهترین شکل انجام دهد. لبه برخی بیل ها صاف بوده و کاملا گود هستند و برخی دیگر لبه ای برجسته دارند و سطح گودی داخل بیل کمتر خواهد بود.

سفارش عمده بیل تراکتور اطلس با کیفیت

سفارش عمده بیل تراکتور اطلس با کیفیت سفارش بیل تراکتور اطلس آن هم با قیمت مناسب و به صورت عمده باعث شده تا شما بتوانید با کمترین هزینه این لوازم را خریداری کنید. سفارشات به روش های مختلفی ثبت می شوند. اولین مرکزی که توانسته سفارشات را به بهترین شکل ثبت کند نمایندگی است که به صورت مستقیم با تولیدی و مشتری در ارتباط بوده و می تواند سفارش مشتری را به بهترین شکل ثبت کرده و به تولیدی تحویل دهد. تولید کننده در این زمان موظف است تا محصول را طبق نیاز مشتری تولید کند. زمانی که سفارش به حجم بالا می رسد تولیدی تخفیفات را برای مشتری اعمال می کند. افرادی که برای ثبت سفارش خود به سایت مراجعه می کنند توانسته اند در این حوزه به محصول بهتری دست پیدا کنند. سفارش درون بازار مجازی تفاوت زیادی با بازار شهری دارد. در این روش شما می توانید به سایت مراجعه کرده و بعد از مشاهده و مقایسه محصولات در کمترین زمان سفارش خود را به ثبت برسانید در آیت صورت سود خوبی برای شما به همراه دارد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید