تولید بیل مکانیکی هیتاچی 350 کرمان با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های مدرن و با همکاری مهندسان خبره و نیروی کار آزموده و مجرب انجام می شود، علاوه بر این تمام استاندارد های روز دنیا در ساخت این کالا رعایت می گردد. تریلی تراکتور یکی از تجهیزات مهم تراکتور می باشد که در صنعت ادوات کشاورزی، راهسازی و باغداری استفاده می شود.

تولید تریلی تراکتور کرمان

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تریلی پشت تراکتوری

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تریلی پشت تراکتوری

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت بیل مکانیکی اطلس 1602 شامل گزینه های زیر می شوند:

  • کیفیت و ضخامت فلز به کار رفته در ساخت تریلی
  • نوع رنگی که در رنگ آمیزی آن استفاده شده است و کیفیت رنگ آمیزی آن روی کیفیت تریلی تاثیر گذار می باشد.
  • نوع لاستیک و کیفیت آن
  • نوع و تعداد امکانات آن مانند چراغ خطر و…

این تجهیزات در انواع مختلفی تولید می شوند به همین دلیل خرید آن ها رونق فراوانی دارد که ما در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • تریلی دو چرخ تراکتور : این نمونه برای زمین های کشاورزی که در مناطق کوهستانی واقع شده اند بهترین گزینه می باشد و می توان گفت یکی از پرکاربرد ترین و پر فروش ترین تریلی ها می باشد.
  • تریلی شش چرخ سنگین تراکتور : این مدل همان طور که از نامش پیداست برای تراکتورهای سنگین و بزرگ استفاده می شود و بار های خیلی سنگین را می توان با کمک آن حمل کرد و بیشتر برای زمین های بزرگ که محصول زیادی را برداشت می کنند استفاده می شود.
  • تریلی چهار چرخ تراکتور: تقریبا تمام کشاورزانی که زمین های بزرگ دارند از این نمونه استفاده می کنند و برای تراکتور های سنگین و نیمه سنگین استفاده می شود.
  • تریلی مخصوص حمل یونجه و علوفه : این مدل ها دارای لبه های بلند می باشند تا در هنگام بار، علوفه ها و یونجه ها از داخل آن ها به بیرون پرتاب نشوند.

 

 

 

بزرگترین فروشگاه تریلی تراکتور کرمان

بزرگترین فروشگاه تریلی تراکتور کرمان

بزرگترین فروشگاه تریلی و تراکتور بیل دار کرمان تلاش می کند انواع نمونه های تریلی ها را عرضه کند تا تمام کشاورزان و باغداران عزیز و زحمت کش کشورمان مطابق با بودجه و نیاز خود بتوانند آن ها را انتخاب کنند.

تریلی های تراکتور ها برای حمل و جا به جایی محصولات کشاورزی استفاده می شوند که این باعث کاهش هزینه های حمل شده است و کشاورز خودش می تواند با تراکتور به راحتی محصولات برداشت شده را حمل و وارد انبار کند.

این تجهیزات نه تنها در کشاورزی بلکه در صنعت راه سازی هم استفاده می شوند و برای حمل و جا به جایی خاک ها و ماسه ها می توان از آن ها استفاده کرد تا به سرعت بخشیدن کار کمک شود. این نوع تجهیزات با بهترین رنگ ها و آستر ها پوشش داده می شوند به همین دلیل استحکام و مقاومت بالای دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تماس بگیرید
تایید